Park Jimin:
"Çek o lanet ellerini sevdiğim kadından!"
Adam gözlerini Rose'den çekerek bana baktı, beni görünce güldü.
"Tanrım, büyümüşsün Jimin~shi"
Dedi gülerekOna iğrenerek baktım, gözlerim yerdeki Rose'ye kaydı. Benim sevdiğim kadına el kaldırmıştı! Rose masumca gülümseyerek bana bakarken sinirle o itin yanına gidip var gücümle yüzünün ortasına yumruğumu geçirdim.
Rose ayağa kalkıp beni tutmaya çalıştı. Geri çekildiğimde yerde yatan adam gülmeye başladı. Bildiğin kahkaha atıyordu.
"Hadi ama Jimin, bir kez olsun onu öldürmek istemedin mi ? Ondan nefret edip intikam almaya çalışmadın mı ? Bunları gerçekten düşündüysen bu sevgi değil"
Doğru söylüyordu dediği herşeyi düşünmüştüm ama onu seviyorum!Kendimden nefret ediyorum. Ona inanmayarak ondan intikam almak için bir çok kez plan yapan kendimden iğreniyorum! Rose'ye baktım, dolu gözleriyle gülerek bana bakıyordu.
Ben onu hak etmiyorum. Dolu gözlerimle ona bakmaya devam ettim.
"Bunları düşündün değil mi ?.."
Diyerek güldü.
"...ahh Rose bu kadar saf olduğun için sana acıyorum"
Dedi"Bana neden hiç sormadın ?.."
Rose cılız sesiyle konuşmaya başlayınca ikimizde ona döndük.
"...neden beni zorla doktor yaptın ? Neden zorla özel okula gönderdin ? Neden çıktığım insanlara karar vermek zorundasın ? Niye yiyip içtiğime karışıyorsun ?!..""...bir kere babam olarak beni karşına alıp benimle konuştun mu ? Kafamı okşadın mı ? Bana ne olmak istediğimi sordun mu ?! Bunca şeye rağmen yanıma gelip saçımı okşasaydın ben yine seni affederdim ki, beni aç bıraktığın zamanları öldüresiye dövdüğün ve zayıflamam için gün boyu sadece su içirip spor yaptırdığın zamanları unutup seni affederdim"
Dedi"A-ama sen beni sadece savaşmaya hazır bekleyen bir köpek gibi kullandın. Kendi egonu tatmin etmek için beni kullandın..."
Dedi ağlayarak
"...b-ben okulda sınıf arkadaşlarım tarafından taciz edilirken sana söylemeye geldiğimde bana vurdun! Sırf kapını çalmadan odana girdim diye!..""...aslından ben sandığın kadar saf değilim baba, Jimin bana değer verdiği için benden intikam alsa bile ölmeden önce sadece biri beni bu kadar sevsin istedim, biri bana değer versin, biri beni insan yerine koysun istedim!"
Dolu gözlerim sinirle babasının gözlerine bakan Rose'ye kaydı.Bunları gerçekten yaşamış mıydı ?
"Kızım ben-"
"Bana kızım deme! Bundan sonra benim gibi bir kızın yok. Hiç olmadı ki zaten!"
"B-ben özür dilerim"
"Özrün sende kalsın bırak hayatımı yaşayayım daha kimseyle yarışacak halim yok lütfen, lütfen bırak artık tasmamı"
Dedi ağlarkenAdam ayağa kalkıp Rose'ye yaklaştığında Rose geri çekildi.
"Git burdan"
Dedi Rose, adam kenardaki ceketini alıp hüzünlü gözlerle Rose'ye bakarak evden çıktı.Rose'nin yanına giderek ona sarıldım.
"Özür dilerim Rose o zamanlarında yanında olamadığım için özür dilerim"
Dedim
"Boşver şimdi yanımdasın ya yeter"
Diyerek kollarını belime sardı.•••••
Yataktan zar zor kalkıp gözlerimi açtım saat daha erkendi. Yanımda yatan Rose'nin burnuna minik bir öpücük kondurup ayağa kalktım.
Masada ki araba anahtarlarımla telefonumu alarak evden çıktım. Kapının önündeki arabama binerek sürmeye başladım. Aklıma Chanyeol'la konuştuklarım geldi.
'"Tamam dün geceyi tekrar yaşamak istiyorsan odadan çık aksine bir daha zor görürsün beni"
Demesiyle hemen ayağa kalkıp hazır ola geçtim.
"Emredersiniz komutanım!"
Diyip odadan çıktım.Rose'nin gülme sesleri beni de güldürürken aşağıya indim, herkes yatıyordu. Bende koltuğa yatarak telefonu elime aldım. Yanıma biri gelince o tarafa döndüm.
Chanyeol ayakta dikiliyordu.
"Konuşmamız gerek"
Dedi
"Gerek yok"
Diyerek telefonuma bakmaya devam ettim. Elimdeki telefonu alarak bahçeye çıktı.Göz devirdim bu havalar da neydi ? Ayağa kalkıp bahçeye çıktım. Chanyeol'un yanına oturdum.
"Rose'yi benden kıskanıp uzaklaştırma, ona yan gözle bakmam onun ne yaşadığını en iyi ben bilirim."
Dedi"Ne yaşadı ?"
Dedim
"Bizim okula ilk geldiği zaman sınıfın en güzeliydi. Kızlar tarafından çok zorbalık gördü. Erkeklerde..."
Diyerek durdu.
"Erkeklerde ne ?"
Dedim"O ikimizin arasında neyse konumuz bu değil onu benden uzaklaştırma ben onu kız kardeşim olarak görüyorum. Tüm kalbimle onu kardeşim olarak seviyorum"
Dedi bana bakarak'Chanyeol'un o gün çiftlik evinde bahsettiği konu bu olmalıydı. Tüm hızımla direksiyona vurdum. Ben ondan intikam almak için planlar kurarken o tacize uğruyordu ve yanında sadece Chanyeol vardı ben değil!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•FİRST LOVE• (Düzenleniyor)
Hayran Kurgu"Her zaman ilk aşkım, ilk kalp kırıklığım olarak kalacaksın..." -J&R