0.3

1K 84 56
                                    

"Bir kez daha geç kalırsan bu sefer göz yummam Park Chaeyoung!"
Profesör bağırdığında alt dudağımın kenarını ısırdım.
"Bir daha olmayacak. Emin olabilirsiniz"
Dedim
"Öyle umuyorum. Çıkabilirsiniz"
Dedi, saygıyla eğilip odadan çıktım.
"Gıcık"
Soyunma odasına girip kabanımı astım çantamı da dolaba koyarak önlüğümü giyindim.

Odaya hızla biri girdi.
"Somin kapı çalma-"
"Bunu görmek isteyeceksiniz"
Dedi nefes nefese kalmış bir şekilde, önlüğümün yakalarını düzeltip stetoskopu boynuma astım. İlk kata indiğimde bir çok siyah ceketli psikopata benzeyen adam gördüm. Biri Momo'nun yakasını tutmuştu. Hızla yanlarına gidip Momo'yu arkama aldım.
"Neler oluyor burda ?"
Dedim, adam beni uzunca süzdü.

"Ona patronuma bakmasını söylüyorum ama o yapamam diyor!"
Diyerek tüm hastaneyi inletecek bir şekilde bağırdı.
"Burası bir hastane lütfen sesinizi biraz alçaltın"
Dedim
"Alçaltmıyorum! Bu nasıl hastane lan hastaları siz seçiyorsunuz!"
Dedi
"O patronunuza bakamaz. Şuan bir stajye-"
"Kapat çeneni! Sen doktor musun ?"
Dedi, yakama baktı sonra kolumu sıkıca tuttu.

"Doktor Chaeyoung hemen ona bak"
Dedi, kolumu hızla ondan çektim.
"Bir doktora böyle davranamazsınız!"
Dedim
"Davranırsam"
Diyerek kolunu omuzuma attı. Rahatsız olmuşçasına onu ittim yine de o beni rahat bırakmamakta ısrarcıydı. Tüm hızımla itmemle arkadaki danışma masasına vurdu. Sinirle gülüp yanıma geldi.
"Seni fahişe!"
Elini kaldırmasıyla gözlerimi kapattım.

Bir süre ses çıkmayınca sımsıkı yumduğum gözlerimi açtım. Sabah yaşlı kadına yardım eden o adam bana vuracak olan kaba adamın elini bileğinden tutmuştu.
"Ne o doktor bana mı vuracaksın ?"
Dedi kaba adam gülerek
"Tam olarak öyle yapacağım"
Dedi
"Senin işin iyileştirmek zarar germek değil. O benim branşım, çekil"
Diyerek elini çekmeye çalıştı ama kurtaramadı.
"Sana vurabilmek için çok sağlam nedenlerim var"
Dedi

Sesi sakindi fakat gözlerinden ateş saçıyordu. Kaba adam onu küçümseyerek güldü.
"Neymiş lan o nedenler ?!"
Diye bağırdı.
"Kamu malına zarar"
Diyerek düşürdüğü makineleri gösterdi. Elinden çekiştirerek adamın arkasını dönmesini sağlayarak Momo'yu gösterdi.
"Psikolojik şiddet..."
Bileğinden bana döndürdüğünde adam acıyla inledi.
"...ve araya girmeseydim eğer bir doktora şiddet uygulayacaktın"
Dediğinde gözüm yaka kartına kaydı.

Genel Cerrah
Park Jimin

"Ne duruyorsunuz lan!"
Adam diğerlerini hareketlendirmek için bağırdığında Jimin suratına yumruğu indirip ona doğru koşan adamın karnına tekme attı. Birinin arkamdan beni itmesiyle Jimin'le burun buruna geldik. Jimin bir anda geri çekilip arkamda bir yere yöneldi. Şaşkınca arkama döndüğümde neredeyse herkesi yere serdiğini gördüm.
"Durun!"
Patronları oturduğu koltuktan yorgun sesiyle bağırdığında tüm adamlar durdu.

"Hyung-nim"
Dedi yerde acıyla yatan adam
"Eğer şimdiye bu olayı çıkartmasaydınız ona müdahale edebilirdik."
Dedi Jimin dudağının kenarından akan kanı silerek. Nefes almakta zorluk çeken patronun yanına gittim. Steteskopu boynumdan çıkarıp kulağıma taktım ucunu da adamın kalbine dayadım.
"Kalbi çok yavaş"
Stetoskopu boynuma asarak elimi boynuna götürüp nabzına baktım.

"Nabız stabil, hemen 3. ameliyathaneyi hazırlayın"
Hepsi beni onaylayıp koşmaya başladı. Ameliyathaneye giderken durup Jimin denen çocuğa döndüm.
"Tekrardan teşekkürler"
Dedim ve koşar adımlarla ameliyathaneye doğru yürümeye başladım. İçeri girmeden önce soyunma odasında üstümü değiştirdim.

Ellerimi iyice yıkadıktan sonra dezenfekteleyip ellerimi kuruladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ellerimi iyice yıkadıktan sonra dezenfekteleyip ellerimi kuruladım. Yanımdaki Somin eldivenleri ellerime giydirirken konuşmaya başladı.
"Bayan Park bu çok tehlikeli adamın yaşama ihtimali çok düşük ve kötü şeyler olursa-"
"Bir ameliyata girerken asla negatif düşüncelerle girme, motivasyonun tam olmaz bu da hastanın yaşam oranının düşmesini sağlar."
Dedim, beni onayladı.

"Yine de dikkatli olun, dışardaki adamları gördünüz."
Dedi
"Merak etme, işimin ehliyimdir."
Dedim gülerek
"Sizi yukarıdaki odadan izliyor olacağım"
Dedi, tamam anlamında kafa sallayarak içeri girdim. Yukarı cama baktım. Chanyeol, Lisa, Jennie unni, Jisoo unni ve Jimin beni izliyordu. Derin bir nefes alıp verdim.
"Sakın en kötüyü düşünme Rose"
Dedim kendi kendime

Nayeon'un yanına gittim.
"Nayeon hastaya narkoz verdin mi ?"
Dedim
"Evet verdim 5 saniye dolmadan uyur"
Dedi, yukarı odaya baktığımda Jimin'le göz göze geldik. Merakla beni izliyordu, ayakta olan tek kişi oydu kollarını bağlamış bana bakıyordu.
"Herkes hazırsa başlıyorum"
Dedim
"Hazırız"
Dedi hepsi hep bir ağızdan

Elimi Ryujin'e uzattım.
"Neşter"
Dedim, Ryujin elime neşteri koyunca sıkıca tuttum adamın göğsüne bastırarak yavaşça aşağıya çektim. Ben neşteri aşağıya indirdikçe üstten kan çıkıyordu.
"Yeji gazlı bezle kanı sil"
Dedim
"Tamam Bayan Park"
Diyerek kenardan temiz bir gazlı bez aldı. İçini açtım içerisi kandan görülmüyordu.  Ryujin'e döndüm.
"Kanı temizleyin"
Dedim

Ryujin boru yardımıyla hastanın içindeki kanı çekerken yanımdaki Yuqi'ye döndüm.
"Kafamdaki ışığı yak"
Dememle beni onaylayarak kafamın üstünde takılı olan beyaz ışığı yaktı. Kafamı adama döndürdüm ve mermileri bulmaya çalıştım. İlkini bulduğumda uzun cımbızla dikkatlice çıkartarak Yuqi'nin tuttuğu demir tabağa bıraktım.
"Gazlı bez"
Dediğimde Yeji gazlı bezle sızan fazla kanı aldı.
"Odaklanıyoruz"
Dedim

•FİRST LOVE• (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin