1.9

759 75 159
                                    

Kapıdan içeri girerken Jimin'in beni kucağına almasıyla irkilip kollarımı boynuna sardım.
"Jimin ne yapıyorsun ?"
Dedim gülerek
"Yeni gelinler eve böyle girmeye bayılıyormuş"
Diyince sırıttım.

"Dersine iyi çalışmışsın"
Dedim, Jimin kucağında benimle birlikte eve girdi. Eve girince kucağından indirmeden yatak odasına girdi.

"Evet nerde kalmıştık"
Diyerek dudaklarıma yapıştı. Sırıtarak Jimin'in ceketini çıkarttım. O da gelinliğimin fermuarını açmakla uğraşıyordu.

Beceremeyince sinirle gülüp gelinliği yırttı. Beni alta alarak üstümdeki gelinliği aşağıya doğru çekiştirmeye başladı. Midem bulanınca Jimin'i üstümden iterek kalktım ve lavaboya koştum.

"Hey! Ne oldu ?"
Dedi Jimin arkamdan, klozetin önüne oturup midemde ki herşeyi çıkartmaya başladığımda arkamdan gelen Jimin saçlarımı tuttu.

"Ne oldu durup dururken"
Dedi, sifona basıp ayağa kalktığımda kolumdan tuttu.
"Yavaş, dikkat et"
Dedi, elimi yüzümü yıkadıktan sonra ağzımı çalkaladım.

"Bu iğrenç ânı görmeni istemezdim"
Dedim, Jimin bana sarıldı.
"Saçmalama Rose!"
Dedi, kollarımı güçsüzce ona sardım.
"Çok yorgunum"
Dedim
"Hadi gidip uyuyalım"
Dedi

•••••

Aşağıdan gelen sesle uyandım. Yataktan kalkıp yan tarafa baktım. Jimin yoktu. Dolabı açıp giyineceklerimi aldım.

Aşağıya indiğimde Jimin'i gördüm mutfakta yemek yapmaya çalışıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağıya indiğimde Jimin'i gördüm mutfakta yemek yapmaya çalışıyordu. Her yer batmıştı. Onun bu haline güldüm.

Mutfağa girdiğimde yerleri gördüm tüm yemekler yerdeydi.
"Jimin neler oldu burda ?"
Jimin hızla bana döndü.
"Ne olmuş ?"
"Sence"
Dedim gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

Oflayarak sandalyeye oturdu.
"Ne bileyim öyle dizilerde evlendikten sonra erkekler kadınlarına yemek yapıyor kadınlarda mutlu oluyor. Denemek istedim"
Diyince yanına oturup dudağını öptüm.

"Senin bunlara ihtiyacın yok ki ben zaten seninle her zaman mutluyum"
Dedim, bana bakıp güldü. Bende güldüm.
"Tamam şimdi gidip üstünü giyin bende burayı toplayayım sonra da dışarıda kahvaltı etmeye gideriz"
Dedim

Jimin kalkıp anlımı öptü ve mutfaktan çıktı. Mutfağa bakarak ayağa kalktım. Bunu yapabilirsin Rose, kenardaki önlüğü üstüme giyinerek mutfağı temizlemeye başladım.

Baya uzun bir süre sonra temizlik bitince elimdeki bezi kenara koyup salona geçtim. Bileğimdeki saate baktım.
"Jimin hadi gel artık işe geç kaldık!"
Jimin'i gördüm merdivenlerden iniyordu yanıma gelerek yanağımı öptü.

"Sanırım kahvaltı işi yalan oldu"
Dedi
"Olsun hastanede yaparız hadi"
Dedim, birlikte evden çıktık. Jimin'in arabasına binerek emniyet kemerimi bağladım.

"Bugün hastane çıkışı yetimhaneye gidip Soo ah'ı alacağım"
Dedi Jimin, onu onaylayarak önüme döndüm. Midem bulanıyordu elim ağzıma gidince Jimin bana döndü.
"Neler oluyor ?"
Dedi

Jimin'in kolunu tutunca arabayı durdurdu hemen arabadan inerek kenara kusmaya başladım. Yere çöktüm. Jimin yanıma gelip elindeki suyu bana uzattı.

Mideme vuran bulantıyla tekrar kusmaya başladım. Jimin yanıma çökerek saçlarımı tuttu. Ağzımı silerek ayağa kalktım. Başım dönüyordu kapısı açık olan arabanın koltuğuna oturdum.

Jimin eline su dökerek elindeki suyu yüzüme vurdu. Jimin'in elini tuttum bana yaklaşıp yüzüme baktı.
"İyi misin ?"
Hayır anlamında kafamı salladım. Elindeki suyu bana uzatınca elinden alıp bir yudum içtim.

Jimin emniyet kemerimi bağlayıp kapımı kapattı. Arabanın önünden dolaşarak kendi de bindi. Arabayı sürmeye başlayınca kafamı arkaya yaslayıp gözlerimi kapattım.

Jimin elini elimin üstüne koyunca gözlerimi açıp ona döndüm.
"Rose bir ihtimal hamile olabilir misin ? Dünde miden bulandı senin yüzünden ilk gecemizi lavaboda klozetin yanında geçirdik"
Dedi

"Bilmiyorum Jimin ama imkansız değil, hastaneye gidince bakarım"
Dedim, beni onaylayarak önüne döndü. Bende mesaj gelen telefonu çantamdan çıkarttım.

Gamzeli prens:
Nerde kaldın ?

Ben:
Gelmek üzereyiz

Gamzeli prens:
Tamam biraz hızlı olun

Telefonu cebime sokup önüme döndüm.
"Kimdi ?"
Dedi Jimin
"Chanyeol"
"Ne diyor ?"
Dedi

"Hızlı olun diyor"
Dedim, Jimin beni onaylayarak sürmeye devam etti. Hastanenin bahçesine girince arabadan indim. Jimin yanıma gelerek elimi tuttu.

"Jimin sen üstünü değiştir ben kan vermeye gideyim"
Beni onaylayarak soyunma odasının olduğu tarafa doğru yürümeye başladı. Bende 2. kata çıkarak en hızlısından test yaptırıp kan verdim.

İşim bitince odadan çıktım Bayan Oh yanıma geldi.
"En geç yarına kadar elinde olur testin sonucu"
Onu onaylayarak saygıyla eğilip aşağıya indim.

Soyunma odasına girerek önlüğümü giyindim stetoskopu elime alıp odadan çıkmamla Jimin önümde belirdi.
"Baba oluyor muyum ?"
Onun dediğiyle gülmeye başladım.
"Henüz değil, yarın belli olurmuş"
Dedim

•FİRST LOVE• (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin