6. İDDİA: Peygamberimiz(s.a.v) büyülendi mi?

11 5 0
                                    

AYET: "Zalimler,  (inananlara): “Siz ancak büyülenmiş bir adama uyuyorsunuz” dediler."(FURKÂN/8) HADİS: “Peygamber Medine’de bir Yahudi tarafından büyülendi. Günlerce ne yaptığını bilmez durumda ortalıkta dolaştı.”(Buhari 76/47; Hanbel 6/57, 4/367)

İZÂH: Kur’an-ı Kerim’i tek kaynak gösterip, hadisleri inkâr yolunu tutanlar, artık Peygamberimiz’i(s.a.v) düşman kesilmek için müşrikleri dost edinmek gibi sapkınlığın sapkınlığını gösteriyorlar. Burada tam olarak kastetmek istediklerini anlayamamış olanlar için kendi dillerinden iddialarını dile getirecek olur isek; "Kuran’a göre Peygamberimiz’in büyülendiğini söyleyenler zalimlerdir. “En güvenilir” hadisçilerin çoğuysa Peygamber’in büyülendiğini söylemektedir." 
El-Cevap: Evet, Resulullah’ı(s.a.v) büyülediler, bu hadise gerçektir. Lâkin Kur’an’da bahsedilen o büyü meselesi bu büyü vakası üzerine denilenlere değil de sümme haşa Hz. Muhammed’in (s.a.v) peygamberliğini ilan ve vahyi Kur’an-ı Kerim’i bahsetmesinden ötürü böyle bir ayet-i kerime nazil olmuştur.  

Buradan da anlaşılıyor ki bu hadisleri inkâr etme öncülüğü tutan kimselerin esas ileriki gayeleri inanılacak bir Kitap dâhi bırakmamaktır. Bunların hepsi ehl-i küfür adına hizmet gören fitne fesat saçan çürük tohumların taa kendileridir.

Sahih Hadisler Kur'an İle Çelişiyor İddialarına CevaplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin