BÖLÜM 8=SEVGİLİM OLUR MUSUN?

1K 58 7
                                    

Gözlerimi açtığımda yerdeydim. Kız Nuriye çok mu beddua ettin bana sen? Ha gülüm? Lan yerde ne işim var? O yataktan nasıl düşeblirdim ki lan ben? Çift kişilik yataktan düşmeyi bile başaran bana bir alkış istiyorum. Yatak-, pardon yerden doğruldum.

Puhahahahahaha

Ulan Nuriye! Niye geldin ya?

Sabahtan berri düşüşünü izledim. Puahahah. Ulan nasıl güzel hahah düştün hahaha

Lan gülme! Tuvalette gittiğimde seni de sıçarım o zaman görün bak. Allahım ben bunu hak edecek ne kadr büyük bir günah işlemiş olabilirim yirrabim. Dolabıma gidip okul formamı aldım. Giyindikyen sonra saçlarımı balık sırtı iki yandan ördüm. Hava gayet iyiydi. Üzerine okul cektimi giyindim. Ayağıma nike sporlarımı giyindiğimde son dokunuş olarak hello kity'li parfümümü sıktım. Evet işte şimdi hazırdım. Odamdan çıkıp merdivenlerden indim. Mutfağa gidip tost makinasının başına geçtim. Kendime bir tost bastım. Yemeğim hazır olduğunda kalkıp mutfakta ki bar taburelerinden birini çekip oturdum. Tostumu yerken telefonuma mesaj geldi.

Kimden?= Çatlak kuzen 1
'Pişt en tatlı kuzen! Bu gün Sen, Ben, Mert, Çağan, Çağrı, Cemre ve bizim grup ile sinemaya gidicez.' (6.59)

Kime=Çatlak kuzen 1
'Bizim grup derken?' (6.59)

Kimden= Çatlak kuzen 1
'Biz sizin okula gelmeden önce Çağan gil ile aynı okuldaydık. Grup var bizim. Ben, Mert, Çağan, Çağrı, Ayaz, Buğra, Batur ve Aras' (7.00)

Kime= Çatlak Kuzen 1
'Oh maşallah maşallah. Ee saymadığın bir ben kaldım. Neyse geliyom. Şimdi evden çıkacam.' (7.01)

Kimden= Çatlak kuzen 1
'Okul eteğin üzerinde mi???' (7.01)

Kime= Çatlak kuzen 1
'Evet. Neden ki???' (7.02)

Kimden= Çatlak kuzen 1
'Bekle beni ben alcam seni.' (7.03)

Kime= Çatlak kuzen 1
'Temam.' (7.04)

Mete ile konuşmam bittiğinde tostumda bitti. Geçen öyle gerçekçi bir rüya görmüştüm ki. Çağrı beni öpüp beni sevdiğini söylüyordu. O kadar güzel bir rüyaydı ki. Sanki gerçekti. Bar taburesinden kalktım. Tabureyi yerine itip çantamı aldım. Ağır adımlarla kapıdan çıktım. Cemre annesindeydi hâlâ. Şu an kendimi kapının önünde sevgilisini bekleyen kız gibi hissediyordum. Mete'nin arabası sokağın başında göründü. Evin önüne geldi. Arabaya bindim. Uzanıp yanağına bir buse kondurdum. O da bana sarıldı. Arabayı çalıştırdığında müzik açtım. Dolu kadehi ters tut & Deniz Tekin=Belki
Hem şarkıya eşlik ediyordum, hem de yerimde oynuyordum. Mete halime bakıp güldü. Gamzeni yerum ya! Uzanıp gamzelerini öptüm.

"Senin gamzeni yerum ulen!" Mete halime bakıp güldü. Burnuma öpüçük (öpücük değil öpüçük) kondurdu. Okula geldiğimizde arabadan indik. Cemre de gelmişti. Okula siyah audi, sarı porshe, kırmızı mercedes, mor audi, siyah porshe, siyah mercedes girdi. Anladığım kadarıyla bunlar grubun arabasıydı.

 Anladığım kadarıyla bunlar grubun arabasıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
EYVAH ABİM! 1 [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin