1 hafta sonra
Bir hafta Cemre'ler de kalmıştım. Abilerim ve iki kuzenim o evde olduğu sürece bana rahat yoktu çünkü. Amerika ya arabayla gidecektik. Cemre ve ben benim arabaya bindik. Abilerim kendi arabalarıyla geliyordu. 9 araba gidiyorduk. Cemre ve ben benim arabada, abilerimin hepsi kendi arabasında, Mert ve Mete kendi arabasıyla ve Çağan ve Çağrı onlarda ayrı ayrı kendi arabalarıyla geliyorlardı. Cemre kullanacaktı arabayı ilk. Hep beraber otoparktan çıktık. Cemre sürmeye başlayınca arabanın üstünü açıp ayağa kalktım. Radyodanda İSMAİL YK.=Bombabomba.com açıp söylemeye başladım. Aşırı bağırarak söylüyordum. Abilerimin bize yetişti. Ateş abim camı açıp bağırmaya başladı.
"Kızım otur bacakların gözüküyor lan. " omuz silkip devam ettim.
"90 60 90 vücudum var, doya doya bitmez tadım var, kendime arkadaş arıyorum, aradığım bana uyacak dediğimi yapacak!" Ellerim havadaydı. Alev abim yanaştı bu sefer. Camı açıp bağırmaya başladı.
"Lan başlatma vücuduna otu oturduğun yerde!" Omuz silkip devam ettim. Uraz abimdi sırada gelen.
"Lan ne arkadaşı arıyon sen? Sökerim arkadaşını!" Off adama bir rahat yok. Onuda umursamadım. Ulaş abim yaklaştı.
"Abicim hadi canım, hadi gülüm, hadi otur yerine abim!" Ona da pas vermedim. Sırada DUMAN=SENİ KENDİME SAKLADIM geldi. Ellerimi açarak söylemeye başladım.
"SENİME KENDİME SAKLADIM!" çok güzeldi ulan. Mete mavi porshesiyle yanaştı yanımıza.
"Otur ulan. Kimi kendine saklıydon lan sen?" Omuz silkip şarkıyı değiştirdim. KARGO=YILDIZLARIN ALTINDA geldi.
"Sevişmek ah ne hoştur yıldızların altındaaaa!" Bu sefer potayı kırmıştım. Mert yaklaştı sarı porshesi ile.
"Lan bana bak sevişmek falan ne oluyor hayırdır sen?" Omuz silktim. Şarkı değişti. SİMGE=ÖPÜCEM geldi. Kollarımı açarak bağırarak söylemeye başladım.
"Aç koynunu giricem giricem dellenme. Dudağından ölücem ölücem söylenmeee!" Aniden Cemre'nin fren yapmasıyla ona döndüm. Uraz abim önümüze kırmıştı. Zaten en sinirli abim oydu. Sinirlerine hakim olamazdı. Hızla arabanın üzerini kapatıp kapıları kilitledim. Diğer abilerim de arabalarından inmişlerdi. Valla şimdi sıçtım. Cemre'ye baktım bana döndü. Uraz abim camı tıklatınca ona döndüm. Camı açtım.
"Cemre in arabadan Mert'in arabaya bin. Lara sende şoför koltuğuna. Bunun hesabını Amerika'da ki yalıda soracağım sana ben!" Cemre hızla inip Mert'in arabaya bindi. Ben de şoför koltuğuna geçtim. Abim arabayı çekince sürmeye başladım. Annem, teyzem ve Çağrı'ların annesi uçakla gitmişti. Abim konumu atınca gaza yüklendim. Bir yıldır sürmüyordum bebeğimi. Son hız gidiyordum ki önüme birisi çıktı. Âni fren yaptım. Adam koşarak gitti. Tey Allahım yirabbim ya.
Kız bu adam Justen Bieber falan olmasın öyle koşarak gitti?
Ulan Nuriye. Justen Bieber kim? buraya gelmek kim? Allahım ya. Neyse dikkatimi dağıtma araba sürüyom ben hadin görüşmeyik
Hadin sana iyi araba sürmeler ben kaçar görüşürük.
Nuriye de gittiğinde yola odaklandım.
10 saat sonra
Sonunda bir dinlenme tesisindeydik. Ben kahve içiyordum. Cemre ye döndüm."Ulan ne şanslısın. Arabada uyuyacan ben ise araba sürecem off ya! Neyse canım arabamla dertleşiyorum. Vakit geçiriyorum." Cemre hafif gülüp Mert'in omzuna başını koyup uyumaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYVAH ABİM! 1 [TAMAMLANDI]
ChickLitDevamı= EYVAH ABİM 2'DE Bir evin en küçük kızı ben! Tam tamına dört abim var. Bir değil, iki değil, üç değil ulan dört. Anne baba siz ne halt ettiniz? Bu dört ayıyı benim başıma verdiniz. Afferin size