Mardrianz duduk disebelah Khaireen mereka mengeluarkan buku nota kerana class akan bermula.
"Hai..."tegur Arif. Khaireen tersenyum.
"hai.. kau buat apa kat sini?"tanya Khaireen. Arif tersenyum."Saja... hehehe lagi pun aku nak kenal dengan kau..."kata Arif. Khaireen tersenyum hambar. Tiber je nak kenal.
"Oh yer ke.. hahah"Khaireen pura pura ketawa. Arif sudah duduk di depan Khaireen.
'haih mamat ni lah.... Rian.. kenapa kau tengok je... kau tak nampak ke aku kene kacau ni... haih...'rungut Khaireen daam hati.
"kau ni lawa lah...comel je..."kata Arif Khaireen ketawa."tak payah nak comel comel sangat lah... yang kau sebok sini buat apa.. bla..."kata Mardrianz. Khaireen menghembus nafan lega.
"lek ah.. aku nak kenal dengan Khaireen ni je... yang kau sebok kenapa...?"kata Arif. Mardrianz mendengus.
"tak boleh dia milik aku... sorang.. kau tak payah nak sibuk kenal dia ke apa ke tak payah lah semak... "balas Mardrianz Khaireen memandangnya pelik padahal dalm hati haih...
Arif mendengus dan pergi dari situ. Khaireen mengeluh.
"kau ni.. menggatal je tahu... "kata Mardrianz. Khaireen mencebik.
"Mana ada.. dia yang tetiba datang kau sendiri nampak kan... haih.."keluh Khaireen.
"Mampos dia lah datang ke tak kau tak payah layan... layan aku je.."balas Mardrianz. Mata Khaireen membulat."kenapa ke..kene layan kau je.. ?"tanya Khaireen dengan muka membahang.
"Kau milik aku..."balas Mardrianz. Khaireen terdiam."Aku bukan sesapa pun bagi kau... lagi satu... aku bukan milik kau..."balas Khaireen. Mardrianz mengeluh dia menghadap Khaireen.
"jadi kalau kau jadi sesapa bagi aku kau layan aku lah?"tanya Mardrianz. Khaireen terdiam.
"Kalau macam tu... kau khawin dengan aku..."balas Mardrianz. Khaireen sudah terkejut dia menutup mulutnya.
"kau ni nak buat lawak pun agak agak lah..."marah Khaireen.
"aku tak buat lawak... aku serius ni..."balas Mardrianz. Khaireen berdehem mahu menghilangkan rasa kekok.
"Kau terima khawin dengan aku tak???"tanya Mardrianz. Khaireen terdiam tak tahu nak cakap apa walau hati dia suka. Mardrianz yang melihat Khaireen terdiam dia mengeluh dan fokus ke depan.
"A..aku terima..."balas Khaireen lalu fokus kedepan. Mardrianz tersenyum.
"Thanks.. sayang kau..."kata Mardrianz. Khaireen sudah membahang malu.
Mardriana dan Adyyan sedang makan gummy secara bersembunyi ketika Sir Mika sedang mengajar.
"Kau nu jangan lah ambik banyak..."marah Mardriana kepada Adyyan. Adyyan mencebik.
"ada masalah ke yang belakang tu??"tanya Sir Mika kepada Mardriana dan Adyyan.
"takde apa Sir..."serentak mereka sambil tersenyum Sir Mika menggeleng.
"Kau ni nasib tak kantoi.. tau..haish.."marah Mardriana Adyyan hanya membuat muka selamba.
"Tengok habis... kau ni dah lah stock aku tinggal ni je.. kau habiskan..."marah Mardriana."Lek ah "kata Adyyan lalh mengambil begnya.
"nah.. aku beli tadi... "balas Adyyan mengeluarkan 5 paket gummy dari beg nya. Mata Mardriana kembali bersinar."Cantik... sayang kau..."kata Mardriana.
"apa tak dengar?"balas Adyyan Mardriana mengetab bibir alamak terlepas."mana ada apa..."kata Mardriana Adyyan tersenyum.
"sayang kau jugak..."balas Adyyan Mardriana perlahan lahan senyum di bibirnya terukir.
YOU ARE READING
MAFIA'S STORIES ✔︎
ActionBOOK 2 OF (Mr Mafia Miss Sombong...) Saya sarankan mana yang baru baca sila baca buku 1 seperti yang tertera. s̑̈l̑̈ȏ̈w̑̈ ȗ̈p̑̈d̑̈ȃ̈t̑̈ȇ̈ m̑̈ȃ̈y̑̈b̑̈ȇ̈.. Kisah Mafia dan keluarga yang tercintanya. Mardrianz anak kepada Mafia terkenal yang aka...