Part 27

982 66 1
                                    

Voldemort nem is figyelt az időre, egyre csak szerelme testét szorította magához. Mióta mindenki visszatért a kastélyba, miután az összes mágust elpusztították, Voldemortot nem lehetett elmozdíta i Harry holtteste mellől.
-Uram. Mit tegyünk a gömbbel? - próbálkozott Perselus. Mivel ura nem válaszolt, a kezét a vállára tette. Voldemort mintha egy mély álomból ébredt vola, úgy kapta Piton felé a fejét.
-Mivan?
-Mit tegyünk ezzel? - mutatta felé a kezében tartott tárgyat.
-Nem érdekel! - perselus tudta, hogy nem lehet a mesterével értelmesen beszélni, amit meg is értett. Ő is kedvelte Harryt. Szinte mindenki kedvelte a fiút akivel kicsit közelebbi viszonyba került, pont emiatt nem tudták a győzelmet megfelelően ünnepelni.
Mivel nem bírta tovább figyelni hogyan esik szét Voldemort, inkább varázsolt egy állványt és azon helyezte el a kezében tartott gömböt.

Voldemort észre sem vette, hogy Piton egyedül hagyta. Egyre csak Harry járt az eszébe. Visszaemlékezett milyen boldog hetet töltöttek együtt.
Az emlékekből egy erősen vibráló fény rántotta ki. A fény a gömbből érkezett, ami nem messze egy talapzaton állt. Voldemortot elöntötte a végtelen düh. Gyors léptekkel a gömbnél termett, majd az megfogva a földhöz vágta.
A gömb erősnek bizonyult. Nem tört el, csak megrepedt. A repedésen át szürke füst kezdett kiszapadulni, ami lassanként egy fiatal férfi alakját vette fel.
Voldemort ámulva nézte a gyönyörű fiatal tündért.
-Szerbusz kedves. - hallotta meg a kissé éneklő hangot.
-Ez... Hogy? Visszajöttél!
-Nem. Ez csak egy kevés a tudatomból, amit a hatalmammal együtt kivettek a testemből. Sajnálom hogy csalódást okozok beked ezzel. Bár már nem is hiányzom annyira ugye? - nevetett a férfira a jelenés.
-Nem mondj ilyet! Te vagy életem szerelme, a párom!
-Biztos vagy benne? Mi van az ott fekvő fiúval? - Voldemortot elöntötte a szégyen. Harry mozdulatlan testére nézve, legszívesebben azonnal megölte volna magát, hogy a kedvesévelnlehessen.
-Semmi baj. Nem követtél el bűnt azzal, hogy újra szeretni mertél. Ráadásul újra rám találtál. Úgy látszik akármennyi idő is telik el, mindig fel fogod ismerni a lelkem mikor ujjászületik.
-Harry te vagy? - kérdezte ámulva. Sosem gondolta volna, hogy Harry élete szerelme ujjászületve.
-A léleknkissé hiányos, ezért nem emlékszik az előző életére. Hamarosan ez meg fog változni. - mondta, majd Voldemort egy hangos reccsenést hallott. A gömb kettés hasadt. A füst ami kiszökött belőle, körbevette a mozdulatlan testet, majd lassan kezdett a bőrébe idvódni.

Utolsó előtti fejezet :)

Újrakezdés BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now