Másnap Harry az igazgatói irodába igyekezett, persze előtte meglátogatta Pitont, aki segített elrejteni azokat a részeket amiket az igazgató nem láthatott.
Az irodához érve kezét végighúzta a talárján hogy eltüntesse az izzadságot a tenyeréről, majd nagyot fújva bekopogott az igazgatóiba. Az ajtó szinte azonnal kitárult, felfedve az asztalnál úlő idős mágus alakját.
-Drága fiam, már vártalak. -üdvözölta Dumbledor -Kezdhetjük is, először elmagyarázom neked amit tanulni fogunk.
Az idős férfi nem fektetett túl nagy energiát abba, hogy elmagyarázza a dolog menetét, hogy hogya tud védekezni a behatolás ellen. A férfi nem akarta hogy a gyermek meg tudja védeni tőle az elméjét.
-Most kezdjük el a gyakorlatot. Legilimens! - Harry érezte a behatolót az elméjében, ezért azonnal az előkészített képeket kezdte a férfinak vetíteni, az előző életébol használta fel hozzá az emlékeit.
Majd egy órán át gyakoroltak, mikoris az idős mágus elküldte a gyereket aludni. Elégedetten nézte az ajtón kiszédelgő gyereket, a következő alkalommal talán már eléggé sikerül lebontania a természetes védőfalat a gyermek elméjén ahhoz, hogy elkezdhesse irányítani.Harry nem ment vissza egyből a mardekárba, előtte muszáj volt a bájitalmesterhez mennie, mivel alig állt a lábán.
Piton egy kellemes könyvet olvasott éppen mikor meghallotta az ajtaján a gyenge kopogtatást. Mikor kinyitotta az ajtót Harry szinte belezuhant a bájitalmester ajtaján, a férfinek éppen csak sikerült elkapnia a gyereket.
Azonnal felemelte, majd a kanapéra letéve egy bájitalt tuszkolt le a torkán.
-Ennyire rossz volt? - kérdezte azonnal.
-Eléggé. Elkezdte lebontani az elmém falait. - dörzsölte meg nyomatékosan a himlokát a fiú.
-Pihenj, hamarosan hat a fájdalomcsillapító utána felmérjük a kárt amit az igazgató okozott.Harry néhány percre lehunyta a szemét amíg elmúlik a fájdalom. A bájital tényleg gyorsan hatott, pár perc múlva már nem érezte olyan kutyául magát.
-Nem haladtam semmit. - panaszolta a fiú.
-Ne légy türelmetlen, ez még csak az első órád volt.
--Az lehet, de nem vagyok biztos benne hogy sokáig fogom bírni... - keseredett el a fiú.
-Már az is bámulatos hogy így bírtad az első órát. Amint kipihented magad, megerősítjük az elmédet, és megtanítom neked hogyan nézhetsz bele másokéba. - simított Harry fejére Piton.
YOU ARE READING
Újrakezdés BEFEJEZETT
FanfictionVajon mitörténik, ha Harry Potter a sok árulást megelégelve újra kezdi az egész életét? Fiúxfiú viszony