Part 2

1.4K 82 1
                                    

Egy hét telt el az ominózus éjszaka óta. Egy rettenetes hét, amit Harry a megoldás keresésével töltött. Akármennyit is gondolkozott nem találta a megoldást. Egyedül nem tud bosszút állni az igazgatón és az álszent barátain. Az öreg túl erős, ő viszont még csak 16 éves, egyedül sehogy sem sikerülne akármit is találna ki. Arra is gondolt, mi lennet ha szövetkezne Voldemorttal, de a múltjukra visszatekintve azonnal holtan végezné.

-Harry, merre vagy? - hallja meg az oly gyűlölt hangot. Az egy héttel ezelőtti események óta szinte minden energiája az oly kedves "barátai" elkerülésére megy el. Az egyetlen hely ahol még nem találták meg soha a könyvtár zárolt részlege. Most is az egyik sötét sarokban kucorogva forgat egy nagyon régi könyvet, amit véletlenül vert le a nagy sietségben. A könyvnek még csak a címét sem lehet elolvasni, annyira megkoptak rajta a betűk. A könyvet kinyitva nem is meglepő, hogy szinte nem is lehet elolvasni a benne lévő írást. Már majdnem elért a könyv végére, mikor megreked a lapozgatásban. Van egy oldal, amit szinte teljesen épségben maradt.

A bűbáj egy része így is olvashatatlan lett, de ami még olvasható az bőven elég a megértéséhez.


Rursus (újra)

A bűbáj használóját visszaküldi a tetszőlegesen kiválasztott életkorába.

Figyelmeztetés!! A visszatérés nem lehetséges!

Instrukciók: a pálcával az óramutató járásával ellentétesen egy kört leírni, majd kétszer pöccinteni.



Az egész varázslat sajnos nem olvasható, de ez is bőven elég Harrynek. Az elhatározás megszületett, vissza fog térni 11 éves korába. Meg fogja változtatni az egész életét. Nem fogja őt többé senki becsapni, bosszút fog állni mindenkin, aki az életét irányította.

Néhányszor meglendítette a pálcát az instrukciók szerint, majd a kívánt életkorára koncentrálva kimondta az igét. A mozdulatot befejezve az egész testét vörös köd veszi körül, Harry pedig hatalmas fájdalmat érezve beleveszik a vérvörös homályba.

Újrakezdés BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now