part 14

1.2K 70 3
                                    

Perselus hatalmas fejfájásra kelt, hirtelen fogalma sem volt hol van. Néhány perc múlva a fájdalom kezdett elmúlni, és az emlékei kezdtek visszatérni. Szabad volt végre. A szabadságát pedig egy 11éves gyermeknek köszönhette, ami megszégyenítően hatott a bájitalmesterre.
Perselusnak majdnem egy órájába telt, mire képesvolt a szemét kinyitni, és felkelni a kanapéról. Az első próbálkozása a kanapé elhagyására nem volt calami sikeres, de mindenképpen meg kellett találnia a gyereket. Mikor Dumbledor észreveszi hogy Perselus többé nincs a karmaiban, mindketten veszélyben lesznek, azonnal el kell hagyniuk a kastélyt.
A professzor összeszedtr magát, majd felkelt a kanapéról és azonnal észrevette a nem messze tőle alvó gyereket. A hála teljesen átmelegítette a mogorva férfi lelkét. A gyermek nem elég higy megmentette, még vigyázott is rá.
A fiú felé sétált azzal a szándékkal higy felkelti, mikor azok a lehetetlenül zöld szemek egyszercsak felnyíltak. A professzor megdöbbenve nézte Harryt akinek a szemei hatalmas rémületről árulkodtak.
-Nyugalom Potter, csak én vagyok. - próbálta nyugtati, mivel azt feltételezte hogy tőle rémült meg a fiú.
-Álmodtam. - mondta még mindig kissé sokkban. - Voldemort azt mondta, hogy tündér vagyok.
-Igen Harry, az vagy.-költözött melegség azokba a fekete szemekbe.
-De hogyan? - kérdezte meglepetten Harry.
-Mit mondott neked urunk? - érdeklődött a bájitalprofesszor. Harry elkezdett mesélni, nem csak azt amit Voldemort mondott neki, mindent elmondott az előző életérő, és arró hogy került ide. Piton figyelmesen hallgatta a gyermeket, néha csodálkozva, néha dühösen. Harry meglepte, a fiú nagyobb erőt mutatott mint a legtöbb élőlény akit valaha ismert.
-Harry -próbálta magára vonni a gyerek fugyelmét. -Eltudnád hozni nekem a könyvtárból a könyvet amiről meséltél?
Harry bólintott, majd azonnal a könyvtár felé vette az útját. Szerencsére hajnalban senki nem mászkált a folyosókon, febbakadás nélkül eljutott a könyvtárba.
A lakosztályba maradt férfi tültött magának egy italta, majd leült az egyik fotelba gondolkodni.
A fiú által elmondottak nem hagyták nyugodni, egy gondolat kezdett a tudatába beférkőzni. Mi van ha a fiú nem rontotta el a varázslatot? Lehet, hogy csak visszakerült oda ahová való. Az öreg mágusbtól bőven kitelik egy ilyen cselekedet.
Harrynek nem volt szüksége egész fél órára hogy megforduljon a könyvtárból, bár nehezen találta meg a könyvet, mivel egy elnyűtt régi darabot keresett, amit talált az viszon egy jó állapotban lévő könyv. Hiába volt régi, ami meg is látszott rajta, de a betűk nem voltak elmosódva úgy mint abban amit ő talált. Amint visszaért a szobába, azonnal átadta a könyvet a professzornak.
-A varázslat amit használtam a Rursus. Valahol középen kell lennie. - Persekus azonnal a könyv közepére lapozott ahol megtalálta az említett varázslatot.

Rursus (újra)

A bűbáj használóját visszaküldi a tetszőlegesen kiválasztott életkorába.

Figyelmesztetés!! A vissszatérés nem lehetséges!

Istrukciók: a pálcával az óramutató járásával ellentétesen egy kört leírni, majd kétszer pöccinteni

Nem emberi lényeken való alkalmazása tilos! A nem emberi lényeket nem csak idő, hanem dimenziókon is átküldi.

-Igazam volt. Az öreg varázsló nem csak megölte a szüleid, téged is elküldött egy mésik dimenzióba. - mondta Piton.
-De az hogy lehet? - Harry nem értette teljesen a dolgot, hogy férkőzhetett hozzá az igazgató?
-Mikor születtél, komplikációk léptek fel és be kellett vinni anyádat a St Mungóba. Apád nem lehetett végig mellette, és pár napig még nem is voltál látogatható, mivel túl gyenge volt az inmunrendszered. Anyád a szúlés után két nappal vett téged a kezébe, de már akkor is kondta hogy valami furcsa veled kapcsolatban, sajnos nem tudta megmondani mi. - szomorodott el a bájitalmester.
-De akkor mi van a másik gyerekkel? - kérdezte.
-Valószínűleg a te helyedre került, de nem tudhatom biztosan. Ez egy elég bonyolult dolog, az is kész csoda hogy te visszakerültél. - vagy inkább a sors, gondolta a professzor.
-Ha én ide tartozom, tudunk valami bizonyítékot szerezni róla? - a fiú mindenképp tudni akarta mostmár, hogy jó helyen van e. Az egész élete összezavarodott, már nem tudta mit kellene tennie.

Újrakezdés BEFEJEZETTKde žijí příběhy. Začni objevovat