Harry hatalmas fejfájással kelt, mintha trollok urgráltak vna a fejében. Nehéznek érezte az egész testét, megpróbálta megmozdítani a kezét higy kényelmesebb helyezbe tudjon feküdni, de akkor meghallotta a lánccsörgést. A szemei szinte azonnal kipattantak, és meglepődve tapasztalta hogy minden végtagján lánc feszül.
Kissé pánikolva kezdte rángatni a kezeit, addig rángatta őket amíg a csuklóin a bőr el nem kezdett vérezni. A fájdalom kisse kijózanította a pániktól ködös agyát, elkezdett megoldás után kutatni.Perszelus már szinte alagutat vájt a nappaliban, mióta Harry elment szinte le sem ült csak fel alá járkált. Egyszerűen aggódott a fiú miatt, és az aggodalma minden eltelt perccel egyre csak nőtt. Az aggodalma elkezdett még nagyobbra nőni mikor ránézett az órára és észrevette, higy már több mint három óra eltelt mióta egyedül van.
Már éppen elhatározta higy elindul a fiú után, mikor megérezte a húzást, ami jelezte higy Dumbledor látni akarja.
Pont kapóra jött, talán Harryvel is találkozik és akkor megnyugszik higy a gyereknek semmi baja nincs.
Sietős léptekkel indult az igazgatói irodába de csalódnia kellett Harry nem volt ott, de Mordon és az igazgatónigen.
-Ó Perselus, gyere idd meg ezt a főzetet. - nyújtott neki Dumbledor egy élénksárga fiolát. Mivel nem lett volna célszerű elutasítani, kidugaszolta és miközben a szájához emelte szépen eltüntette. Hogy ne gyanakodjanak, szinte azonnal bárgyú kifejezést varázsolt az arcára, mivel szaga alapján a bájitalnak minden szabad akaratát el kellett vennie.
-Na ezzelnis kész vagyunk. -csapta össze vidáman a tenyerét Dumbledor. -Hogy van a mi kis vendégünk?
-Mikor eljöttem még nem ébredt fel, de azért a biztonság kedvéért kiláncoltam. Talán mire visszaérek addigra már eszmélténél lesz. Alig várom hogy elkezdhessem a vallatását. - a gonosz vigyor ami Mordon arcán feltünt, minden egyes idegszálát megborzongatta a bájitalmesternek.
-Azért vigyázz, ne öld meg a fiút! - figyelmeztette a társát Dumnledor.
-Ó, abban mégis mi lenne a móka? - Perszelus alig bírta magát visszafogni higy ne rohanjon ki azonnal a kastélyból. A beszélgetés alapján rájött hogy valószínűleg Harryről szól a kis csevegés, meg kellett tudnia hivá vitték, ami azt jelentette hogy uralkodnia kellett magán.
-Hamarosan én is megyek utánad, van még egy kis ekintézni valóm itt. - ez egyértelmű elbocsátás volt Dumbledor részéről, amire az öreg auror a kandallóhoz ment és kivett egy marék hopport a kandallón lévő tartóból.
-Dumbledot otthona! -kiáltotta be Mordon a tűzbe ami szinte azonnal elnyelte az alkaját.
-Ó Perselus, rólad megnis feledkeztem, visszatérhetsz a feladataidhoz.
Amint az igazgató nem látta, Piton elkezdett rohanni, meg sem állt a lakrészéig, ahol azonnal a kandalló felé vette az irány.
-Malfoy kúria! - kevés eszeveszett pörgés után szinte kizuhant a padlóra, amin régi barátja nem kicsit lepődött meg.
-Perselus, minden renben? - indult meg azonnal Piton felé.
-Nincs, semmi sincs remdben. Harry Pottert elrabolták. - Lucius Malfoy szemei azonnal kikerekedtek.
-Szólnunk kell a mesternek! - mondta sürgetően, majd elindult az emeletra ahol Voldemort pihent, otthagyva Perselust a földön térdelve.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Újrakezdés BEFEJEZETT
FanficVajon mitörténik, ha Harry Potter a sok árulást megelégelve újra kezdi az egész életét? Fiúxfiú viszony