Harrynek néhány napba beletelt mire mindent előkészített a tervhez és már csak az igazgató elaltatás maradt hátra. A legnehezebb az egész előkészületekben a manókkal való barátkozás okozta, nagyon nehezen akartak megbarátkozni a kis varázsló jelenlétével. Azt az egyetlen egy dolgot sajnálta, hogy Doby ebben az életben nem került még a Roxfort konyhájára, nagyonjó hasznát tudná venni a fanatikus kis manónak.
Péntek volt, ami remek lehetőséget adott arra hogy a tervét kivitelezze, ugyanis hétvégén senki nem fogja az igazgatót hiányolni, lagalábbis Harry ezt remélte. Na nem mintha ilyen korán végezni akart volna, csak a két fiola bájital hosszú időre ki fogja ütni az öreget. A gyilkolással még várni szeretett volna, amíg a keresztapját sikerül tisztázni, és persze az első nem Dumledor lesz, őt tervezi utolsónak eltenni lábalól. Harry azt akarta, hogy az igazgató lássa ahogyan szétesik körülötte minden, és ezt Perselus Piton kiszabadításával fogja kezdeni.
Vacsora előtt meglátogatta a házvezetőjét és megkérte menjen el vele az igazgatóhoz később, mert szeretne beszélni velük valami fontosról. Persze tisztában volt vele, hogy Dumbledor szinte azonnal megtudja hogy beszélt Pitonnal.
Dumbledor gyanakodva mérdegette a vidám nevetgélő Harryt, Perselus értesítette a találkozóról, de a bájitalmester sem tudott semmi konkrétat mondani. Valami furcsa van abban a gyerekben, az igazgató tisztán érezte. Talán a találkozó alkalmával sikerül mégegyszer belenéznie a fejéba, hátha akkor kiderül mi az ami nem stimmel a fiúval kapcsolatban.
Harry kissé idegesen ette a vacsoráját, de kivülről szerencsére semmit sem lehetett ebből észrevenni. Aggódott, mert azért mégiscsak a leghatalmasabbnak tartott varázslóval akarta összeakasztani a bajszát, annyi minden mehet félre és akkor vége az egész tervének, és talán ő magának is.
A fiú fél szemmel mindig a tanári asztalt figyelte, majd mikor az igazgató végre elfogyasztotta a desszertet, amibe sikerült belecsempésznie az altatót kicsit megnyugodott. Remélte a manók nem cserélték ki a sütemény, a rohadt kis szemeteket nem tudta megvesztegetni hogy ők maguk csempésszék bele a szert, azért kicsit ki kellett játszania őket.
Amint az igazgató elindult kifelé a teremből, Harry azonnal felpattan és utána indult, tudta a bájitalmester úgyis követni fogjak őket.
-Drága fiam, milyen fontos dologról szeretnél velünk beszélni? - érdeklődött az öreg mágus mikor végre beértek az irodába.
-Én... azt szeretném kérdezni. - hajtotta le a fejét mintha zavarba lenne, pedig csak az időt szerette volna húzni, amíg elkezd hatni a bájital.
-Mondja már Potter! - csattant fel a házvezetője.
-Hát csak izé... - már kezdte kellemetleül érezni magát, mikor észrevette hogy az igazgató feje egyre közelebb került az íróasztalhoz.
-Nem hhmm lehetne hogy...- és bamm, Dombledor feje hatalmas csattanással esett az asztalra. Harry nem húzta az időt, azonnal Piton felé fordult.
-Finite incantatem! - a professzor megrázkódott és a földre csuklott. A fiú azonnal odarohant a földönfekvő férfihez, nem volt sok idejük a következő varázslatot 5percel belül el kellett végezniük, különben nem lesz hatásos.
-Professzor, professzor. Fel kell kelnie! - próbálta észheztéríteni a zavarodott férfit.
-Kicsoda maga? - kérdezte zavarodottan a bájitalmester.
-Az most nem érdekes, azonnal el kell végeznie egy bűbájt. - sürgette a férfit, bár nem volt túl sok bizalma benne, túl rossz állapotban volt.
-Mégis miért? És hol a fenébe vagyok? - Harry nem húzhatta tovább az időt, különben feleslegesen szabadította ki a férfit.
-Ne haragudjon. Imperio! - nem akart ehhez a módszerhez folyamodni, de sietniük kellett és ha nem a bájitalmester erejéhez kapcsolódik a bűbáj akkor nem lesz hatásos.
Mire sikerült a bűbájt elvégezni Harry halántékán már gyöngyözött az izzadság. Rettentően megeröltető volt egy olyan bűbájt elvégeztetni azzal aki nem ismeri a mozdulatokat.
A bűbáj befejezése után azonnal elengedte Piton tudatát, aki szinte azon nyomban összeesett. Harry kicsit aggódott az állapota miatt, de nem akarta a gyengélkedőre vinni a férfit, így inkább visszalebegtette a bájitalmester szállására. Dumbledort otthagyta az irodába, had folyassa csak a nyálát a fontos papírokra.
YOU ARE READING
Újrakezdés BEFEJEZETT
FanfictionVajon mitörténik, ha Harry Potter a sok árulást megelégelve újra kezdi az egész életét? Fiúxfiú viszony