(bir sorun olduğundan silip tekrar yayımlamak zorunda kaldım.😖)
yazar;
prens sasuke kralla birlikte saray bahçesinin sınırlarına girdiler.
saray bahçesine gelene kadarki mesafe boyunca köylüler, kral ve prensi bir kaç saniyeliğine olsa da görmek için yol kenarlarına dizilmişlerdi.
oğlunu omzuna çıkaran babalar, kucaklarında bebekle gelen anneler, genç kızlar ve erkekler, kimisi ayakta dahi zor duran yaşlılar, olaydan habersiz koşuşturan çocuklar...
hepsi bekliyordu.
prens sasuke kralın aksine köylülerin bu hareketinden hoşnut duymuş, atın üzerindeyken elinden geldiğince halkı selamlamıştı.
prens sasuke sarayın kapısına geldi, atından indi.
kral iner inmez bahçede oyalanmamıştı, saraya girmişti kendisini koruyan askerlerle. kral kendisince küçük bulduğu sorunları oğluna bırakırdı, kısacası sasuke'nin köy meselesiyle ilgileneceğini bildiğinden odasına çekilecek ve dinlenecekti.
yaşlandığını, en ufak ziyarette yorulmasından anlıyordu. bol bol dinleniyordu bu yüzden kral.
prens sasuke'nin gelmesini bekleyen saray hekimi ve şövalye sai, prens sasuke attan iner inmez yanına geldiler.
(y.n: saray hekiminin naruto'nun babası olduğunu unutmadık değil mi?😌 çünkü hitabıyla yazacağım.)
eğildikten sonra köyden ulaştıkları bilgileri prens sasuke'ye anlatmaya başladılar.
saray hekimi üzgün görünüyordu. aklı hala oğlundaydı. ve onu ortalarda saraya geldiğinden beri görmemişti.
şövalye sai, saray hekimi anlatmaya başlamayınca ilk atılımda o bulundu.
sai: prensim, köylüler zehirlenerek ölmüş.
saray hekimi daha detaylı anlatarak, şövalye sai'ye katıldı.
m: hepsi aynı bitkinin yaprağındaki zehirden ölmüştü prensim.
prens sasuke aklına takılan bir kısmı sordu.
s: hepsinin aynı şekilde ölmesi nasıl mümkün olabilir?
şövalye sai araya girdi.
sai: prensim zehirin nereden geldiğini öğrenmek icin köydeki her evi, tarlayı, pazarı didik didik aradık. en sonunda kaynağını bulduk. kuyunun suyu zehirliymiş.
prens sasuke yumruğunu sinirden sıktı.
bunu kim yaptıysa, her detayına kadar düşünmüştü.
en ihtiyaç olunan kaynağı zehirlemekle...s: gruplara ayrılmanızı istiyorum. bir grup köyün giriş çıkışlarını engellesin.
diğer grup ise köylerini teker teker gezip, kuyulardaki suyu kontrol etsin.şövalye sai başını eğerek, prens sasuke'nin yanından geçti. ileride sarayın köşesinde duran şövalye arkadaşlarının sohbetine katılmıştı.
saray hekimi sesini az öncekine göre alçaltarak prens sasuke'ye;
m: oğlumu, naruto'yu bulamıyorum efendim. nerede olduğunu biliyor musunuz?
prens sasuke bunun üzerine başını yukarı kaldırdı, odasının penceresine baktı.
naruto prens sasuke'nin gelişini at seslerinden işitip pencereye koşar, onu selamlardı.
ama prens sasuke odada beklemesini emretse de naruto'yu pencere başında görememişti.
başını tekrar saray hekimine döndürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓀𝓇𝒶𝓁 '𝚤 ℴ̈𝓁𝒹𝓊̈𝓇𝓂ℯ𝓀
Random-sasunaru/narusasu- -𝒔𝒂𝒔𝒖𝒌𝒆 𝒌𝒓𝒂𝒍 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒌 𝒊𝒔𝒕𝒊𝒚𝒐𝒓𝒔𝒂𝒏; 𝒊𝒍𝒌 𝒉𝒊𝒔𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏𝒊 𝒔𝒐𝒏𝒓𝒂 𝒌𝒓𝒂𝒍𝜾 𝒐̈𝒍𝒅𝒖̈𝒓. -𝒃𝒖 𝒉𝒊𝒔𝒍𝒆𝒓𝒆"𝒔𝒂𝒏𝒂 𝒐𝒍𝒂𝒏 𝒉𝒊𝒔𝒍𝒆𝒓𝒊𝒎" 𝒅𝒆 𝒅𝒂𝒉𝒊𝒍𝒔𝒆 𝒌𝒓𝒂𝒍 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒌 𝒊𝒔𝒕𝒆𝒎𝒊𝒚...