22. i can't do this anymore

472 38 46
                                    


Kral sasuke o günün ardından sözünün arkasında durmuş ve savaş hazırlıklarını hızlandırmıştı.
Naruto bunu en çok da saray bahçesinden sürekli geçmekte olan ordudan anlamıştı.

Naruto karşısından geçen zırhlı askerleri izlerken yanına yaşlı, sakallarına ak düşmüş bir köylü yaklaştı.
Yaşlı adam en az naruto kadar endişeli görünüyordu.

"  kralımız neler planlıyor acaba... "

Yaşlı adam bilerek sesli düşünürmüş gibi yapmıştı. Naruto'nun kralın yardımcısı olduğunu biliyor, ağzından çıkacak iki üç kelimeyi halka duyurmayı bekliyordu.
Fakat istediği şeyi alamayacaktı.

Naruto başını yaşlı adama doğru çevirirken içinde onu yiyip bitiren düşünceleri bir kenara bıraktı, gülümsedi.

" kralımız ne düşünüyorsa, haklıdır. Kralımız her zaman bu krallığı en iyi hale getirmeye uğraşır, çabalar. "

Bu söylediği sözlere kendi dahi inanmamıştı.

Savaşın nesi iyi olabilirdi, barış için savaşmak ne zaman doğru bir karardı...

Yaşlı adam istediğini elde edemeyişinin üstüne bir de naruto'dan bu tarz bir cevap aldığı için kızarıp, morarmıştı.

Yaşlı adam yavaşça naruto'dan uzaklaşırken Gaara naruto'nun yanına koşarak gelmekteydi.

" naruto! "

Naruto duyduğu tanıdık ses üzerine hızlıca başını o tarafa doğru döndürmüştü.

Gaara da orduda bulunan askerlerin geçişine şahit olmuştu. Ama diğerleri gibi endişeli değil aksine büyülenmiş görünüyordu.

" naruto kralın askerlerini gördün mü! İnanılmazdı! Hepsi o ağır, parlayan zırhların içinde o kadar güçlü ve görkemliydiler ki keşke ben de orduya katılabilseydim..."

Naruto şaşırmıştı. Gaara'nın askerliğe  olan hayranlığını yeni öğreniyordu.

" savaşmak seni korkutmuyor mu? "

" neden korkayım ki! O atmosferi hissetmek, krallığı koruma şerefine erişmek ve de o uzun, keskin kılıcı kullanabilmek benim en büyük hayallerimden biri."

Naruto bu konuda hiç arkadaşıyla aynı düşünmüyordu. Hatta savaşmak kendisinin en büyük kabuslarından biri denilebilirdi.

Gaara kolunu arkadaşının omzuna attı, heyecanlı heyecanlı konuşmaya devam etti.

" sence ben orduya katılabilir miyim naruto?"

Naruto arkadaşına uzun ve anlamlı bir şekilde baktı.
Onun bu heyecanına bakıp da, tersi düşüncelerini dile getirip onun hevesini kırmak olmazdı.

" neden olmasın... seçmelere hazırlanmalısın ilk önce."

Sasuke'nin tahta çıkmasıyla beraber asker ya da şövalye seçmelere her sınıftan kişi girebiliyordu.
Bizzat sasuke'nin de izleyenlerin arasında bulunduğu turnuva düzenleniyor, her aday birbirini öldürmeden savaşıyordu.

Gerçekten potansiyeli, gücü olan kişiler seçmeleri geçiyordu. Bu şekilde ordudaki sayıca eksiklerin önüne de geçiliyordu, aynı zamanda önceki yöntemlere göre daha adil bir yöntem izleniyordu.

Gaara'nın gözleri parıldadı, kıkırdadı.

" bir dahakine kesinlikle katılacağım, gör beni!"

𝓀𝓇𝒶𝓁 '𝚤 ℴ̈𝓁𝒹𝓊̈𝓇𝓂ℯ𝓀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin