Naruto kral'ın odasında pencerenin dibine oturmuştu.
Bu odada saatlerce oturuyor, sabah yediği yarım patates ile durduğundan aç bekliyordu.Odanın can sıkıntısından her köşesini gezmiş, en son pencereden dışarıyı izlemeye karar vermişti.
Pencereden bahçeyi izlerken git gide yükselen at seslerini duyduğunda hızlıca ayaklandı.
Sonunda kral sarayına geri dönmüştü ve bu naruto'nun artık bu odadan ayrılabileceği anlamına geliyordu.Evet, naruto sasuke'nin gelmesinden çok odadaki hapisinin bitmesine sevinmişti.
Çünkü bir hayli kırılmıştı o aşık olduğu kralına...Gerçi aşık olduğu kralı, son zamanlarda pek göremiyordu. Bu aralar daha çok, eski kralın oğlunu görmekteydi.
Kral sasuke atından şövalyenin yardımıyla indi.
Attan indiğinde halkını dahi selamlamadan, hızlı adımlarla sarayına ilerledi.
Bu gezinti kralın içini açmamış gibi görünüyordu, aksine kralı kızdırmıştı.Kral sasuke odasına giden merdivenleri teker teker çıktığı sırada naruto'nun kalbi göğsünden fırlayacakmışcasına atıyordu.
Bu heyecandan ya da aşktan kaynaklı değildi.
Korkuyordu. Çünkü sasuke ne zaman sinirli olsa, naruto'ya ağır konuşuyordu.Ve ona kendisini değersiz hissettiriyordu.
Kral sasuke odasının kapısını sert bir şekilde açtığında naruto'yla karşılaşmayı beklemiyordu. Ona verdiği emri unutmuştu taa ki naruto'yu odasında bulana kadar.
Derin nefesler verdi, çatık kaşları hafif havalandı.
Kapıyı girişte açtığı gibi değil, daha nazikçe kapatmıştı.
Naruto başını eğdi. Sasuke'nin kendisine söyleyeceği iki üç kelimenin peşindeydi.
Sasuke yavaş adımlarla naruto'ya yaklaştı, ona dokunmadan karşısında dik bir şekilde durdu.
" naruto başını yukarı kaldır."
Naruto şu an en çok istemediği şeyi yaptı, başını yukarı kaldırdı ve sasuke'yle kısa bir göz teması kurdu.
Sasuke'nin gözlerinde bir hüzün görmüş ama nedenini soramamıştı. Ardından da gözlerini kaçırmıştı naruto, sasuke'ye bakmak şu an onun için acıdan farklı bir şey değildi.
Sasuke naruto'nun ona bakmayan mavi gözlerine uzunca baktı sonra da elini naruto'nun çenesine getirdi.
" aç mısın? Büyük ihtimal bir şey yemedin, sana yemek hazırlatmalarını isteye-..."
" sadece gitmek istiyorum efendim! Lütfen... "
Sasuke naruto'nun bu çıkışına şaşırmıştı.
" gitmeni istemiyorum naruto... hem de hiç..."
Sasuke naruto'nun dudaklarına yaklaştı ve dudaklarını naruto'nun dudaklarına bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓀𝓇𝒶𝓁 '𝚤 ℴ̈𝓁𝒹𝓊̈𝓇𝓂ℯ𝓀
Random-sasunaru/narusasu- -𝒔𝒂𝒔𝒖𝒌𝒆 𝒌𝒓𝒂𝒍 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒌 𝒊𝒔𝒕𝒊𝒚𝒐𝒓𝒔𝒂𝒏; 𝒊𝒍𝒌 𝒉𝒊𝒔𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏𝒊 𝒔𝒐𝒏𝒓𝒂 𝒌𝒓𝒂𝒍𝜾 𝒐̈𝒍𝒅𝒖̈𝒓. -𝒃𝒖 𝒉𝒊𝒔𝒍𝒆𝒓𝒆"𝒔𝒂𝒏𝒂 𝒐𝒍𝒂𝒏 𝒉𝒊𝒔𝒍𝒆𝒓𝒊𝒎" 𝒅𝒆 𝒅𝒂𝒉𝒊𝒍𝒔𝒆 𝒌𝒓𝒂𝒍 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒌 𝒊𝒔𝒕𝒆𝒎𝒊𝒚...