23. its snowing like its the end of the world

319 29 65
                                    

Savaş kısımlarını yazmaya başlayacağım için heyecanlıyım. Aklımdaki savaş atmosferini size umarım yansıtabilirim.

Ve inatla, hala okunaya devam eden varsa kitabın sonunda o kadar güzel bağlayacağım ki iki hayatı, pişman olmayacaksınız.^^

son olarak gidişatla ilgili yorumlarınızı belirtebilirseniz çok sevinirim. yorumlar benim için değerli:")

iyi okumalar~

Bu güzel günün ardından 2 ay geçmişti.
Halk, önceki haftalarda savaşın gerçekleşeceğini öğrenmişti ve her gelecek haberi merak içinde bekliyordu.

Kral sasuke, doğu cephesine tüm askerleri yollayacaktı. Bu yüzden batı cephesinde hiç asker kalmayacak kadar az asker olacaktı. Tüm ordu doğu'ya korku salmaya gidecek ve bu durum kral sasuke'nin böbürlenmesine sebep olacaktı.

Tahtında gerinerek oturdu, üstünde minnacık bir endişe yoktu.
Her adımından emindi. Hazırlık yapılırken hiçbir detayı atlamamıştı.

Hem karşısındaki rakibi tanıyordu, kaybetmesine imkan yoktu. Bir kere donanması karşısındaki rakibini devirmekte yeterliydi.
Kısaca sasuke, rakibinin şahını yalnız bırakmış ve şah mat yapmayı bekliyordu.

Bu özgüveninin yanında halkın da bu kararına itiraz etmemiş olmasının etkisi de büyüktü. Balkon konuşmasında, savaş haberini ilan ettikten sonra halkın büyük desteğiyle karşılaşmıştı sasuke.

Sasuke tahtında bunları düşünürken içeri naruto geldi.

Sasuke ve naruto'nun bir kaç haftadır ilişkileri kusursuz ilerlemekteydi. Zaten savaş hazırlıkları yüzünden sasuke naruto'ya vaktini çok az ayırabiliyordu bu yüzden bu kısıtlı zaman onlara daha bir değerli geliyordu.

Sasuke naruto gelince tahtından nazikçe kalktı, önündeki basamakları inerken pelerini de arkasından yere sürünerek geliyordu.

Naruto başını eğerken sasuke içerdeki askerlere odayı boşaltmalarını emretti. Bu emir doğrultusunda odayı terk eden askerlerden sonra naruto'ya rahatlama gelmiş ve eğdiği başını havaya kaldırıp gözlerinin sasuke'nin gözleriyle buluşmasına izin vermişti.

Naruto içinde susmak bilmeyen bir korkuyla yaşıyordu bugünlerde. o korkunun savaş zamanı bedenini sarmasından, ele geçirmesinden de ayrı bir ürküyordu.

Sasuke elini naruto'nun yanağına koydu.

" iyi misin? biraz solgun görünüyorsun."

" iyiyim, sanırım uykumu pek alamadım."

Sasuke naruto'nun dudağına öpücük kondurdu.

" sen yatak odamıza git istersen erkenden. denetleme yaptığım gibi yanına gelirim. olur mu?"

" tamam."

Naruto gitmeden sasuke'nin hafif kaslı vücuduna sarıldı. artık sasuke de düzenli olarak antrenmanlarına gidiyor, sabahın erken saatlerinde kimsenin görmediği bir yerde sağ kolu diyebilecek kadar yakın olarak gördüğü şövalye saiyle birlikte atışlar yapıyordu. Ve bu antrenmanlar vücuduna kas olarak geri dönüyordu.

Kısa ama dokunaklı bir sarılmanın ardından naruto odadan çıktı, yatak odalarına girmeden önce sarayın penceresinden gözüne çarpan kişi yüzünden duraksadı ve yönünü değiştirdi. Sarayın kapısından sarayın bahçesine çıkarak gaara'nın yanına geldi.

Gaara arkadaşı görünce yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu, üstündeki ağır zırhı gösterdi.

Naruto'nun gözlerinin içi parıldarken gaara zırhıyla kendi etrafında döndü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝓀𝓇𝒶𝓁 '𝚤 ℴ̈𝓁𝒹𝓊̈𝓇𝓂ℯ𝓀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin