iki yaşam içinde kurgu nasıl gidiyor, beğeniyor musunuz?
idare eder gibi görünüyor.neyse bir sonraki bölüm, krallık olacak.
yazar;
sasuke naruto ile okulun tuvaletlerinden birine girdi.
naruto musluğu açıp yüzüne su sıçrattı.
ıslanan yüzünü yukarı kaldırdı ve ıslak elleri ile saçlarını geriye attı.nefes alması sıklaşmıştı.
sasuke yaşadığı şoku anlıyordu.
bir gün öncesinde takıldığı kızın, bugün intihar ettiğinin haberi gelmesi kolay değildi.dedikoduların üzerine sanki tüm suç naruto'ya yığılmış gibiydi.
naruto ellerini, saçlarını düzelttiğinden beri saçlarından çekmemişti.
çekiştirmeye başladı tuttuğu saçlarını.n: siktir... siktir... siktir... SİKEYİM.
aynadan kendine bakmayı kesip, sasuke'ye döndü naruto.
n: ondan ayrıldığımı söylediğim için oldu. gerçekten yapabileceğini düşünmemiştim.
sasuke de şaşırmıştı. çünkü tam anlamıyla birlikte geçirmedikleri iki günlük ilişki yüzünden hinata intihar etmişti...
naruto sinirle cekiştirdiği saçları ile kendi canını yaktığının farkında değildi. ama sasuke farkındaydı.
naruto'nun ellerini tuttu.saçlarından uzaklaştırdı ellerini.
sakinleştirmeye çalıştı elinden geldiğince.naruto sasuke'yi kendine çekti ve sarıldı. sasuke de karşılık verdi.
naruto çenesini sasuke'nin omzuna yasladı
bir süre bu konumda durdular. daha sonra -zil çaldığında- yavaşça kenetlenmiş bedenlerini birbirinden ayırdılar.
sasuke naruto'nun yaşlı gözlerini öptü.
s: sınıfıma gitmeliyiz... ders var.
sende geç kalma derse, tamam mı?gülümsedi naruto.
n: merak etme... geliyorum hemen...
sasuke önden sınıfına gitti.
naruto aynaya yaklaştı. cebindeki cımbız ile gözüne taktığı lensleri çıkardı.
bu lensler yüzünden gözleri sürekli kızarır ve kaşınırdı.
nefret ettiği lenslerin, bir gün işe yarayabileceğini düşünmezdi.yanan gözlerini açıp kapattı.
elinde tuttuğu lensleri, okulun tuvaletinden çıkarken çöpe attı.
gülümsemesi solmuş, ciddi tavırla yürüyordu.
sınıfına yürürken koridorda hinata'nın ailesiyle karşılaşmayı planlamıyordu.
onu görür görmez üstüne yürüyen abisi, direkt yakasını tuttu naruto'nun.
n: seni öldüreceğim pislik!
kendi ellerimle öldüreceğim hemde, anladın mı?!karşısındaki sinirden kudururken, naruto bir hayli soğukkanlıydı.
en ufak bir panik belirtisi yoktu. sadece lens yüzünden kanlanmış, kızarmış gözleri vardı.
hıçkırarak ağlayan annesi geldi hinata'nın.
a:güzel kızım senin yüzünden mi kendi canına kıydı!
naruto hinata'nın annesine üzüldüğünü belli etmek istercesine konuşmaya çalıştı ama hinata'nın abisi o sırada yumruğu geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓀𝓇𝒶𝓁 '𝚤 ℴ̈𝓁𝒹𝓊̈𝓇𝓂ℯ𝓀
Random-sasunaru/narusasu- -𝒔𝒂𝒔𝒖𝒌𝒆 𝒌𝒓𝒂𝒍 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒌 𝒊𝒔𝒕𝒊𝒚𝒐𝒓𝒔𝒂𝒏; 𝒊𝒍𝒌 𝒉𝒊𝒔𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏𝒊 𝒔𝒐𝒏𝒓𝒂 𝒌𝒓𝒂𝒍𝜾 𝒐̈𝒍𝒅𝒖̈𝒓. -𝒃𝒖 𝒉𝒊𝒔𝒍𝒆𝒓𝒆"𝒔𝒂𝒏𝒂 𝒐𝒍𝒂𝒏 𝒉𝒊𝒔𝒍𝒆𝒓𝒊𝒎" 𝒅𝒆 𝒅𝒂𝒉𝒊𝒍𝒔𝒆 𝒌𝒓𝒂𝒍 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒌 𝒊𝒔𝒕𝒆𝒎𝒊𝒚...