19. you should see me in a crown

835 69 116
                                    


yazar;

kapalı hava insanlara hüzün getirir derler.
yağmur yağacağının habercisi olan kara bulutlar gökyüzünde yer almıştı.

ama bu hava, şu an hüzün vermiyordu.
tam aksine tüm köy halkı üstündeki şaşkınlığı atar atmaz alkışlamaya başlamış, "kralımız çok yaşa!" diye bağırıyorlardı.

naruto, sasuke'nin tepkisine odaklanmıştı.

sasuke fazla donuk bakıyordu.

bakışlarının nedeni taç giymenin verdiği o sorumluluktan mı yoksa babasını öldürmenin verdiği histen mi bilinmez...

fakat olmadığından güçlü görünüyordu.

sasuke ellerini balkon korumalığına yaslayarak aşağıya eğdi hafif başını.

halkın tepkisini görünce, naruto'nun dediklerinde haklı olduğunu fark etti.

halk mutluluk saçıyordu.

yeniden uyanış gerçekleşmişti.

sasuke halkın tepkisinden sonra yüzündeki ifadenin yanlış olduğunu düşündü.

halka sıcaklığını gösterecek bir gülümseme sundu.

konuşmak istiyordu halkıyla ama konuşmasını önceden hazırlayamadığından düzgün kelime seçememekten korkuyordu.

halka olabildiğince iyi görünebilmek, yeni kralın onlara güven vermesi onun açısından önemliydi.

naruto'nun babası naruto'nun yanına yaklaştı.

naruto babasına gülümseyerek baktı.

n: yeni kralımız ne görkemli değil mi baba?!

naruto'nun babası başını yukarıya kaldırdı.

eski dostunun ilk tahta çıkışını anımsadı.

tacı başına törenle takılmadan önce o da sasuke gibi bir anlığına başına takmıştı.

o zamanlar krallık daha büyük sınırlar içerisindeydi.

ve buradaki köylülerin iki üç katı fazla topluluk izliyordu yeni kralı.

o anki heyecanı şu an yoktu naruto'nun babasında.

istediği manzara değildi. sarayın içerisindeki odasına geri dönmeyi tercih etti.

sasuke halkını selamladı.

naruto babasının eski kral için üzüldüğünden bu hareketi sergilediğini düşündü.

ama babası gibi bu anın tadını çıkarmadan sarayda duramazdı.

"kralımız çok yaşa!" diye bağırdı. sesini duyurmak için zorladı.

sasuke uzun süre balkonda halkına kendini ve babasının kellesini gösterdi.
halkın yeterince bilgilendirmişti.

son kez selamlayıp, içeriye girmeden dayanamayıp halkına iki üç kelime etti.

" yeni kralınız benim. kralınız sorulduğunda uchiha sasuke diyeceksiniz. yarın taç giyme törenim olacak. törenden sonra krallıkta kutlama yapılmasını istiyorum."

sasuke cümlesini bitirir bitirmez saraya girdi.

sarayın odasına girdiğinde öncesinde hissetmediği bir hisle titredi vücudu.
her şeyi kontrol edebilmesi, onu hiç tatmadığı zevki tattırmıştı.

babasının odasından çıktı, koridorda attığı adım boyunca kaç kişi eğilerek selam vermişti sayamıyordu.

yüzüne bakan bir kişi bile görememişti. herkes halıyı izliyordu onunla konuşurken.

𝓀𝓇𝒶𝓁 '𝚤 ℴ̈𝓁𝒹𝓊̈𝓇𝓂ℯ𝓀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin