20. walk you home

395 45 144
                                    


artık bu kitaba yb atalım.🙂🤚🏻
  yorumlarınızı eksik etmezseniz çok sevinirim çünkü çoğu zaman yorumlara göre hareket ediyorum.

İyi okumalar~~

Kral sasuke önüne yığılan ve üst üstte duran kağıtlara uzunca baktı.
Derin bir nefes verdikten sonra en aksatılmış olan problemi öğrenmek için kağıtları eliyle tersine çevirdi. Bu şekilde en alttaki kağıda ulaşmış oldu.

Kağıtta bir ticaret sözleşmesi vardı. Daha doğrusu böyle bir teklif vardı.

Sasuke bu sözleşmenin babası zamanında çok yararlı olabileceğini düşündü ve neden kabul etmediğini sorgulamaya başladı.

O sırada kralın odasının kapısı iki şövalye tarafından izin istenerek açılmıştı.

Şövalyelerin ikisi de bedenini kral karşısında eğebildiği kadar aşağıya eğdi.

" efendim, yardımcınız sizi görmek istiyor. "

" gelsin ve bizi baş başa bırakın. "

Sasuke sandalyesinden heyecanlı bir şekilde ayaklandı.
Naruto'yu güneş doğduğu an görmesi gerekirken neredeyse tüm gün görememiş, hem endişelenmiş hem de hasrete bürünmüştü.

Naruto şövalyelerin odadan çıkmasıyla altın varaklı kapıdan içeri girdi. Arkasından kapanan kapı sesini duyduğu an da başını yukarı kaldırdı.

Kocaman gülümsedi.

Sasuke'nin üstüne atlayıp sarılmamak için kendini sıkıyor, içinden kendisine kral olduğunu tekrar ediyordu ki sasuke kollarını iki yana açtı ve naruto'nun bu çabalarını başarısız bıraktı.

Naruto hızlı adımlarla sasuke'nin kollarının arasına yerleşmiş, ellerini sırtındaki kırmızı kadife kıyafete getirmişti.

Sasuke naruto'yu sıkıca kollarıyla sardı.

Adeta kolları arasında minnacık kalmıştı bedeni. Aşırı zayıflamıştı ve bu sasuke'nin hiç hoşuna gitmemiş aklında doğru dürüst yemek bulamadığına dair şüpheler dolaşmaya başlamıştı.

" nerelerdesin naruto? Sabah odamda sen beni uyandırıyor olmalıydın. "

"Affedin beni efendim. "

Sasuke naruto'nun sarı dağılmış saçlarını öptü.

" lütfen görevlerini unutma. "

Aslında sasuke bu cümleyi söylemekten hoşnut değildi fakat naruto'nun herhangi bir söylentide adının geçmesini istemediğinden ve dikkat çekmemesi gerektiğini kamçılamak için bu cümleyi söylemeliydi.

Naruto başını onaylarcasına sallarken sasuke'nin o güzel kokusunu içine çekmekteydi.

Sasuke öyle bir kokuya sahipti ki, kendini kaptırıp gidebiliyordunuz bu koku sayesinde.

Sasuke ise kendisine eksik cevap verilen sorusunu yineledi.

" neredeydin naruto?"

𝓀𝓇𝒶𝓁 '𝚤 ℴ̈𝓁𝒹𝓊̈𝓇𝓂ℯ𝓀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin