festival günü
saat 11.38festival günü her zamanki yapılan tarihinden daha erken yapılmıştı.
kakashi sensei değişmez denilen tarihi küçük bir ricasıyla değiştirebilmişti.kusursuz ilerliyordu hazırlıklar.
kakashi sensei festival gününe özel giydiği kimonosuyla bir çok öğrencinin objektifine girmişti.
herkes onunla fotoğraf çekinmek istiyor, kakashi sensei de reddetmiyordu.
okuldan katılan öğrencilerin yanı sira baskalarından oluşan kalabalık da vardı.
akşam saatlerine kadar süreceği tahmin edildiğinden, iplere lambalar asılıyordu.
naruto kimono giyinmemişti. takım elbiseyle gelmişti aksine.
koluna gümüş renginde, parlayıp dikkat çeken saati takılıydı.parmağındaki yüzüğüne uymuştu.
sasuke naruto'nun yüzüne baktı.
gülümsüyordu naruto. arada saatini de kontrol etmekteydi.sasuke de narutoyla uyumlu takım elbise giymişti çünkü naruto ona, evden festival başlayınca kimonolarımızı giyinir geliriz şimdi giymek zorluk çıkarır demişti.
sasuke naruto'nun koluna girdi.
etraftaki hazırlıkları izlediler.kakashi sensei'e bakılırsa bir hayli bu günü bekliyormuşcasina mutluydu.
ama festival için değil mutluluğu.
bugün katili bulacaktı kakashi sensei.
katil kalabalık ortamlarda işini yapıyordu.
saiyle yaptığı görüşmede kiminle birlikte içki içtiğini sormuştu.
sai ilk narutoyla içtiğini daha sonrasında bir kadehte inoyla birlikte içtiğini söylemişti.kakashi sensei için şüpheliler ino ve naruto gözüküyordu.
sainin temizliğinden emindi.onun aklındaki katil şüphesine en çok yakışan isim "uzumaki naruto"ydu.
naruto çok sorguluyordu.
odasına çağırdığında biraz gözlem testine sokmuştu onu.
katilin gözlem yeteneği vardı, ayrıca zekiydi de.
naruto bu iki özellikte testini geçti.odasındaki takvimin tarihinin ileri olduğunu, dosyalarındaki birikimi, kadın bir rehberlik öğretmeninin olmadığını fark etmişti.
sai'nin üstüne yığacak tonla kanıtı oluşturmuştu.
sakura'yı zehirlemişti.ve bunları kalabalığa duyurmamıştı.
önceden planlanmış çalışan kişiliğe sahipti, dakikti de ayrıca.
görüşmesine tam vaktinde gelip gelmediğini de dikkat etmişti kakashi sensei.
uzumaki naruto konusundaki şüphelerini somutlaştırma isteğini gerceklestirmek için kalabalık ortama ihtiyacı vardı kakashi sensein.
o yüzden festival tarihini erkene almıştı.kurban olacaktı festivalde. ama son kurbandı.
katili elleriyle polise teslim edecekti.
canlı olmasını umuyordu.çocuğu öldürmek hakkı değildi ama zora karşı silah kullanabilirdi.
ya da erkek arkadaşını.
kakashi sensei naruto'ya baktı.
saati kontrol etmişti. şimdiye kadar ki 3. kontrol edişiydi.festivali sıkıcı bulan birine göre fazla mı heyecanlıydı ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓀𝓇𝒶𝓁 '𝚤 ℴ̈𝓁𝒹𝓊̈𝓇𝓂ℯ𝓀
Random-sasunaru/narusasu- -𝒔𝒂𝒔𝒖𝒌𝒆 𝒌𝒓𝒂𝒍 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒌 𝒊𝒔𝒕𝒊𝒚𝒐𝒓𝒔𝒂𝒏; 𝒊𝒍𝒌 𝒉𝒊𝒔𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏𝒊 𝒔𝒐𝒏𝒓𝒂 𝒌𝒓𝒂𝒍𝜾 𝒐̈𝒍𝒅𝒖̈𝒓. -𝒃𝒖 𝒉𝒊𝒔𝒍𝒆𝒓𝒆"𝒔𝒂𝒏𝒂 𝒐𝒍𝒂𝒏 𝒉𝒊𝒔𝒍𝒆𝒓𝒊𝒎" 𝒅𝒆 𝒅𝒂𝒉𝒊𝒍𝒔𝒆 𝒌𝒓𝒂𝒍 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒌 𝒊𝒔𝒕𝒆𝒎𝒊𝒚...