Bir gün ilerde arkamı dönüp geçmişime bakacağım ve onlara gülümseyeceğim ve diyeceğim ki 'SİZ OLMASAYDINIZ ŞİMDİ BU KADAR MUTLU OLMAZDIM , ÇÜNKÜ SİZ BANA HAYATI ÖĞRETTİNİZ..' Onlar da bana bakıp gülümseyecekler ve özür dileyecekler. Ama artık iş işten geçmiş olacak...
Bir gün seni de göreceğim o zaman ne hale geldiğini , beni aradığını ama artık ben olamayacağım. Çünkü üzdüğün kadar üzülmenin gerektiğini anlayacaksın...
İstediğin kadar benden uzaklaşmış olsan da ben hep sana yakınlaşmıştım. Çünkü seni seviyordum ve sana daha yakın olmak istiyordum. Sen bunu bilerek gittikçe bana yakınlaşmaya başlamıştın ama ben nerden bilebilirdim ki benimle oyun oynadığını. Beni seviyormuş gibi yaptın. Güzel sözler söyledin , sensiz yaşayamam dedin. Ama hepsi yalanmış sadece eğlendin. Ben de sana saf gibi kandım, inandım. Çünkü sen benim ilk aşkımdın ve benim sevgiye ihtiyacım vardı. Ama artık akıllandım herkese öyle çabuk kendimi bırakmayacağım. Seni sevmekten vazgeçmek uzun sürecek ama bunu bir gün başaracağım. Ve sende öylece bakıp kalacaksın değiştiğime...
Hayatıma yeni girmiş insanların beni ne kadar sevdiğini zamanla anlayacağım ama korkuyorum ya beni o da sevmiyorsa, benimle eğleniyorsa.. Neyse böyle düşünmeye fazla gerek yok insanları zamanla tanırsın yaşadıkça ve gördükçe. O yüzden korkumu bir kenara bırakıp hayatın güzel yanlarını görme zamanı..
Biz insanlar hep hayatın kötü yanlarını görmek istediğimiz için hayatı suçladık her zaman, hayatı kötü bildik. Ama hayatın güzel yönlerini görebilmek bizim elimizde ve mutlu olmak için çabalamalıyız..
Ben bazen kendimde mutlu olabilmek için güç bulamıyorum ama çabalıyorum. Ne olursa olsun hayattan yılmamak hiç kimse için yani değmeyecek birileri için kendimi yormak istemiyorum. Bu yüzden vazgeçmem gerekiyor. Ne kadar seni kalbimden çıkaramamış olsam da bir gün mutlaka çıkacak biliyorum. O günü sabırsızlıkla bekliyorum...
Sen benim acımın tacı oldun. Seni unutmak bu kadar kolay olmaz ki. Ne kadar kötülüğün olsada bana seni sevmekten vazgeçmedim. kötü yanlarını hep gizledim içimde. Bir yaralı kuş gibiydim ama sen hiç yoktun. Yaralarımı hep ben sardım...
UNUTAMADIĞIMSIN SADECE.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA
HumorGÖK AĞLAMAYINCA YER GÜLMEZ... Şu yalnız yüreğimi senin sevginle doldurdum, günden güne artan, ve beni yaşama sevincine getiren bir şeydi. Seni uzaktan sevmek, yüreğim de olsan da yanımda olmadığını bilmek bazen beni üzmüyor değil!. Hani derler ya, g...