KAR TOPU

56 40 1
                                    

Kış mevsimi  bana hep seni hatırlatır. Nedense karı çok severim ben soğuk olsa bile yine de severim. Ama soğuk diye de dışarda durmak istemem üşürüm çünkü. Ama sen olduğun zamanlar da hiç üşümezdim. Çünkü kalbim de aklım  da sen vardın hep seni düşünmek bile yetiyordu üşümemem için...

Ben hep hayal kurardım içinde sen olan, seninle mutlu bir şekilde kar topu oynardık. Benim ellerim üşüdüğün de sen sarardın hayallerim de. Ama ne zaman gözlerimi kapatıp hayal kursam açtıktan sonra sanki üzerime bir çığ gibi yıkılırdı gerçekler...

Biliyor musun seni hayalde bile yaşamak çok güzeldi. Sanki yanımdaymışsın gibi yaşardım. Bazen de onları gerçek sanırdım. Anlatırdım seni herkese, ne güzel aşkları varmış desinler diye. Ama aptalmışım gerçekten, seni başkalarına anlatmakla hata etmişim çünkü seni ben kendime bile anlatamıyorum...

Hayallerim de seninle çimlere uzanmış öylece birbirimize bakardık. Öyle güzel bir şeydi ki, kendimi böyle mutlu etmeyi öğrenmiştim. Hayalin beni öyle mutlu ederdi ki, çocuk gibi olurdum. Ben seni bir çocuğun masumluğuyla sevmişim. Ama sen beni görmemişsin ya da görmek istememişsin.

SENİ ÇOK SEVDİM KENDİMDEN BİLE AMA SENİ BENİM KADAR KİMSE SEVEMEZ BUNU UNUTMA KAYBIM...



VAVEYLA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin