Yüreğimi çalmışlar, haberim bile yok... Yüreğim hep sendeydi halbuki, kim alır götürür. Bir sahip çıkamadın küçücük şeye, ne yaptı sana o.... Hep uslu durdu ama sen bunu anlamadın. Yüreğimi bir yabancının eline bıraktın. Ne olacak şimdi...
Kara bulutlar üzerimde kim gelse öldürüyorum sanki, sevmiyorlar beni... Bir yaralı güvercin misali uçamıyorum. Kalmışım öyle yapayalnız etrafta yardım arıyorum. Biri benim yaramı iyileştirsin uçayım sana diye. Kime baksam umursamıyor, sanki beni ölüme terk etmek isterlermiş gibi. Olsun sonunda melek olacağım ve seni gökten izliyor olacağım...
Ben hep sen de kaldım ama ruhun duymadı. Ağladım geceleri, bitap düştüm görmedin... Uyurken hep seni düşledim rüyamda yanımdaydın ama yine yoksun bak.. Acılarımı senin gözlerinle hafiflettim ama gözlerin gökyüzü oldu bana..
Ne zaman sana gelmek istesem, bir şey hep engel odu, mesafeler... Ruhum yaşlandı ve bir korku girdi içime ya seni bir kez olsun görmeden ölürsem... İçim cehennem gibi yandıkça bitiyor ama senin aşkın bir türlü sönmüyor. Bir el at desem bu kalbime haksızlık olur. Emeğe saygı canım...
Bir çemberin içindeyim sanki, oradan çıkarsam her şeyimi kaybederim, seni bile... Kendimi kaybetmeye razıyım ama seni asla..
Karlı dağlar gibiyim artık bir sarsıntı olsa herkese bir felaket yaratıyorum. Siz de üzerime gelmeyin, yaralı güvercinim ben.. Göğsüm de bir ağrı var, nedense hiç geçmiyor hep orada. Bazen sanki hissetmiyorum ama biliyorum hep orada ve orada kalacak..
Sevgiye aç bir karnım var, ne yesem doymayacak. Herhalde onu istiyor. Belki sevse yarası iyileşecek ama olmuyor. Vazgeçmek yok yaralı kalbim, ne olursa olsun hep olduğun gibi kal, değişme...
Hayatla sanki saklambaç oyunu oynuyorum. O saklanıyor ama onu bulamıyorum. Belki de bulmak istemiyorum. Belki de tam arkamda. Olmayan güzelliklerini bulamıyorum. Hep karanlık gözümün önü, neden ama?...
Denizlerin derinliklerine iniyorum, bomboş. Belki de onu arıyorum. Ama alışmış gönlüm, aramaktan vazgeçmiyor... Karşıma çıkarsın bir gün belki ve o zaman gör bende ki mutluluğu...
Senin bana vermediğin sevgi kadar seni çok seviyorum CAN ÖZÜM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA
HumorGÖK AĞLAMAYINCA YER GÜLMEZ... Şu yalnız yüreğimi senin sevginle doldurdum, günden güne artan, ve beni yaşama sevincine getiren bir şeydi. Seni uzaktan sevmek, yüreğim de olsan da yanımda olmadığını bilmek bazen beni üzmüyor değil!. Hani derler ya, g...