ŞANSLI

279 14 0
                                    

Konser alanına vardığımda spot ışıkları bizim Rusherlar'ın üstünde geziniyordu. Mutluluktan gözlerim dolmuştu.

Kendall bağırdı;

-Bugün ki şanslı kızımız-

Logan devam etti;

- iki tane olucak.

"Alekta movik movik"diye geçirdim içimden.Sonra kendime sordum"Ne buluyorum ben bunlarda?" Sonra aklıma dank etti;

Bu 4 yakışıklı erkek benim en mutlu zamanlarımda da en kötü zamanlarımda da yanımda olmuşlardı. James ve Carlos "2" işareti yapıyorlardı.Sonra yüzüme büyükçe bir ışık indi.Aman Tanrım diye düşündüm.O şanslı kız bendim.James yanıma geldi ve elimden tuttu.Şaşırmıştım.Ben annemi istiyorum diye bağırıyordum içimden.Dışımdan ise James'in gözlerine bakıyordum.

-Haydi güzel kız çık sahneye.Bu arada üstündeki kıyafetler de çok yakışıklı çıkmışım

dedi James kulağıma fısıldayarak.

-Siz hepiniz yakışıklı olduğunuz için fotoğraflarda yakışıklı çıkmanız normal bir şey

dedim bende anın verdiği cesaretle.

James benim elimi daha sıkı tutarak sahneye çekti.

Şok olmuştum.Yani sizin de JDMAS elinizden tutsa sizde şok olursunuz .Kendall beni James'in elinden aldı yanına oturtturdu.Sağımda Kendall,Solumda ise Carlos vardı.Aslında akustik konserdi. We Are'ı söylüyorlardı.James söylerken yanıma gelip ellerimi tuttu.Kendall'a sıra geldiğinde gözlerimin içine bakarak söylüyordu.James benim yanımdayken şarkıyı söylüyordu.Nakarat kısmı geçtikten sonra ben şarkıyı mırıldanmaya başladım.Kendall şarkıyı söylemesi gereken yerde mikrofonu bana uzattı.İlk önce şaşırsamda sonradan hoşuma gitmeye başladı.Benim sustuğum yerde Carlos'un söylemesi gerekiyordu ve o da söyledi. Kendall beni kollarıyla sardı.Doğru ya bütün hayranlara böyle yapılıyordu.Ama Kendall kimseye böyle sarılmamıştı , Logan kimseyi yanağından öpmemişti.Sonra içimden "ne diyosun sen,anın mutluluğuna kapıl" diyen sese hak verdim.

KONSERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin