Bòlüm şarkısı Where Have You Been
Buraya gelen kişi asla o olmamalıydì. Hazmedemezdim. Bu olmamalıydı.
-Sürpriz çocuklar!
Dedi elini sallayarak. Kim olduğunu görmek istemiyordum. Keşke gözlerim kör olmasa. Çünkü karşìmda en çok değer verdiğim insanlar içinde ilk 3'e girecek bir kişi duruyordu.
-Abi!
Dedim sevinç çığlığı atarken. Gerçekten abim olan insanüstü varlìk buradaydı. Şakam yok.
-Gel buraya turta!
Dedi kollarını açarken. Hemen gidip sarıldım ona. Parfümünü değiştirmemişti. Hâlâ Dunlop kullanıyordu. Düşüncelerimden beni ayıran ses Kendall'ın sesiydi.
-Charlie?
Dedi bana ve abime dik dik bakarken.
Cidden korkmuştum.
-N'oldu Kendall?
Dedim tek kaşımı arkama dönüp kaldırırken.
-Siz hiç benzemiyorsunuz.
Abimin yanaklarına sulu sulu öpücükler kondurdum ve bir elimi beline sardım. Sonra ise birlikte yere oturduk.
-Biz onunla kardeş değiliz. O benim aşkım.
Dedi Justin. Yani üvey abim.
-Peki.
Dedi Kendall. Anlamıştı üvey olduğumuzu. Calvin şaşırmışçasına (yazana kadar canım çıktı) bakıyordu.
-Neler oluyor?
Dedi kaşlarını kaldırırken.
-Tanıştırıyım Calvin. Abi , Calvin. Calvin, Justin.
Dedim ellerimi ikisinin arasında gezindirirken.
Tam o esnada Kate uyandı.
-Ahh kafam.
Dedi başını tutarken. Yüzünü buruşturdu. Uyku sersemi olduğu her hâlinden belliydi.
Herkes ona bakıyordu. En sonunda ne olduğunu anladı ve bağırmaya başladı;
-Justin abi! Bu sensin değil mi?
Hemen ayağa kalktı ve abimin boynuna sarıldı.
-Evet ufaklık boynunu sıktığın kişi benim.
Dedi. Hepimiz kahkaha attık. Aslında ben herkes kahkaha atmaya başlayınca kahkaha atmaya başladım. O ayrı bir mesele. Doğru ya,ne oldu ki? Neyse.
Telefonum çalmaya başladı. Ekrana baktığımda kocaman "Kraliçe Arı" yazısını gördüm. Bu annemdi. Galiba Kate adını değiştirmişti.
-Justin annem arıyor. Yurtdışına gitti.
Dedim telefonu açmaya çalışırken. Ekranı kaydırdım.
-Alo anne nasılsın? Bende çok iyiyim. Dışarıdayız. Bil bakalìm kim yanımda? Abimm!!
Dedim bağırırken.
Annemde çığlìk attı.
-Hemen ilk bileti alıp geliyorum.
Yanındakilere birşeyler söyledi.
-Tatlım 5gün sonraya geliyorum. Abine iyi bak. Tamam mı?
Dedi.
-Peki annecim.
Dedim sırıtırken.
Telefonu kapattım.
-Gençler bugün bizde parti var. Hepiniz davetlisiniz. Tanıdığınız ve getirmek istediğiniz herkesi getirin!
Dedim. Anlaşılan gün güzel bitecekti.Hedef 2 bin. Hadi gençler. Hepinizi seviyorum. Ve gelecek bölümde m.m.ye Calvin ve Justin'i koyacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KONSER
Fanfiction-İyi ki hayranınızım. O da hiç bekletmeden cevap verdi; -İyi ki hayranımızsın.