Karakterleri Tanıyalım!

84 9 0
                                    

Charlie Thompson;
Üniversite sona gidiyor. Yazar olmak istiyor. Tabi bu köşe yazarıda olur kitap yazarıda. Çocuklara bayılıyor. Çünkü hiç kùçük çocuklarla tanışmadı. En yakìn arkadaşı Kate. Küçüklùklerinden beri tanışıyorlar. Çello çalmayı biliyor. BTR hayranı. Üvey abisi ve kıpır kıpır bir annesi var. Babası kanserden öldü. Fiziksel özellikleri annesinden,kişisel özellikleri babasından aldı. Okuldaki herkesle çok iyi anlaşır. Özellikle erkek grubu var onlarla. Mizah özelliğini yeri gelince çok iyi bir şekilde gösterir. Balık burcudur. Bu yüzden duygusaldırda.

Kate Salt;
Neredeyse Charlie ile aynı özellikleri taşıyorlar. Mavi gözleri var. Charlie'ye göre biraz daha uzun. Kardeşi olarak gördüğü az insan vardır. Erkeklerle iyi anlaşır. Çünkü futbolu bilir ve onun hakkında iyi konuşur. Babası ile yaşar annesi yurtdışındadır. Bir süreliğine. Herkesle çok iyi anlaşamaz aslan burcu olduğu için. Lider olmak ister.
Koyu bir Rusher'dır. Çeşitli mùzik aletleri çalabilir.

Calvin Mason;
Kızlar ona bayılıyor. Adeta okulun şìmarık çocukları arasında Top 3'e girer. Gitar ve piano çalmayı bilir. Hem de fazlasıyla. Küçük şirin bir kardeşi var. Charlie ile aynı sınıfta. Yazarlıkla arası çok çok iyi. Kalemle defteri,kitabı dans ettirmeyi, sözcüklerle cümleleri süslemeyi ustaca bir şekilde biliyor. Aslan burcu ve ağustosun 10'unda doğdu. Jenna'yı çok seviyordu.

Jenna Mahone;
Moda ile uğraşıyor. Calvin ile arkadaş ortamında tanıştılar. Calvin'i amaçlarını gerçekleştirmek ve iddiayı kazanmak için sevgili oldu. Okulun şımarık zengin kızlarından.

Justin Thompson;
Gittiği yerde içine kapanık bir çocuktu. Kardeşine sımsıkı bağlı olan bir abi. Charlie ile birlikte çello çalmaya bayılıyor. Kardeşinin okulundaki arkadaşlarıyla bir müzik grubu kurdu. Charlie'de onlarla çok iyi anlaşıyor. Babası öldükten sonra Fransa'ya kaçtı. Bunu sadece Charlie biliyor.

KONSERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin