Market

70 6 1
                                    

İyi okunalar

Eve giderken markete girdik Kate ile birlikte. Herkes evlere dağılmıştı. Markete girdiğimizde bir grup taş çocuk o muhteşem diş ve dudaklarıyla kahkaha show'u yapıyorlardı. Aman Tanrım diye geçirdim içimden. Bu tipsizler (!) insan ise biz ne idik? Ya da Kendall falan. Tamam, onlarda yakışıklıydı ama bu baylar heykel gibi pürüzsüz bir şekilde ve hiç havalılıklarından ödün vermeyerek duruyorlardı. Hakaret yoktu kimseye ama bu çocuklara alkış vardı.
-Charlie cips tarafına gidiyorum ben. Charlie, Charlie?
Dedi Kate ellerini yüzümün önünde sallarken.
-Efendim? N'oldu? Kim òldü? Neyi kaçırdım?
Dedim taramalı tüfek gibi.
-Yok bir şey tatlım. Sakin ol. Ve önùndeki çocuklara normalinden fazla para gòrmüş gibi bakmasan derim. Bu arada ben cips bölümüne gidiyorum.
Dedi Kate. Bir de şart koydu giderken. Önümdeki çocuklara bakmıycakmışım. Ama yani pardonda onlarda bakılmıcak gibi değil ki. Gel de bakma. Oldu Kate. Sen benim olduğum yere gelirsen bakmazsın. Çünkü sen akıllı bir kızsın.
Ne diyorum ben? Tanrı aşkına! Bende işin ucundan tutmak için çikolatarın olduğu bölüme roket kadar hızlı gittim. Tabi ki de ne oldu? Giderken o yakışıklı olmayan (!) çocuklardan birisiyle çarpıştım.
-Ahh pardon.
Dedim yüzümü yere eğerek.
-Önemli değil tatlım. Hem sen çok tanıdıksın. Senin adın ne?
Diye sordu tek kaşını havaya kaldırırken.
-Charlie. Bak şimdi sende bana tanıdık geldin. Bir dakika sen bizim siteye yeni taşınan Kirsten ablanın çocuğu değil misin?
Dedim işaret parmağımla onu gösterirken.
-Evet ben o çocuğum. Sizin evde küçük bir parti olacağını duydum.
Dedi adı bilinmeyen çocuk.
-Evet olacak ve sende gelmek ister misin?
Dedim tek kaşımı havaya kaldırırken.
-Benim için bir zevk.
Dedi gülümseyerek.
-Charlie hadi ben aldım alıcağımı diye bağırdı Kate.
-Gel buraya Kate!
Diye bağırdım bende.
-Off n'oldu?
Diye sitem etti cool bir dille.
-Bak seni adını bilmediğim komşu çocuğumuzla tanıştırıyım.
Dedim. Gerçekten adını bilmiyordum.
-Senin adın ne?
Dedim tek kaşımı havaya kaldırırken.
Şu aralar çok kaldırıyorum.
-Edd.
Dedi şirince gülümseyerek.
-Hmmm... Güzel isim. Sevdim seni.
Dedim göz kırparak. Sonra kasaya geçip havalı havalı annemin bana gitmeden önce verdiği kredi kartımı çıkarttım. Ödedikten sonra 7 torbamızla birlikte evin yolunu tuttuk. Kapıyı açtığımda karşımdaki şeyleri görmemle ağlamam aynı saniyede oldu.

Özür dilerim turtalar. Biraz geç geldi bòlüm. Ama telafi ediceğim. ÖPÙLDÜNÜZ!!

KONSERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin