Bölüm şarkısı "Cover Girl"
Anın şokundaydım. Carlos da yeni uyanmıştı. Çok tatlı gözüküyordu. Yemek istedim bi an. Sonra benim birinin kollarında olduğum geldi. Kollardan çeneye kadar geldim. Ah pizza şeklinde ki çene! Aklıma bir isim geliyordu ama o isimi aklımdan def ettim. Sonra dudaklara geldim. No no no! O isim olamazdı. En cezbedeci yere geldim. BURUN ! Evet benim burunlara karşı özel bir hoşlanma durumum vardı. Ve gözlere geldim. Yakından yeşil,uzaktan ela gibi bir renk gözüküyordu. İnamak istemiyordum. Onun olduğuna inanmak istemiyordum. Ama ne yazık ki gerçek buydu. O idi. Ve bem şu an idolùmün kollarındaydım. Kendall sadece gözlerimin içine bakıyordu.
Sanki her şey durmuştu. Tabii ki de bu fazla sürmemişti. Hemen bedenim aklımdan fazlasıyla uzaklaşıp eve gitti.
Kendall'ın kollarından kalktım. Çok
garipti. Yani Kendall Francis Schmidt
beni kollarının arasına alıp düşmekten kurtarmıştı.
Hemen izin alıp dışarı çıktım. Logan arkamdan gelmişti. Moralimi düzeltip egomu beslemek için;
-Merhaba güzel hayran.
Dedi tebessüm ederken. Hemen gidip boynuna sarıldım. Hıçkıra hıçkıra ağladım. Ben ağlarken o güven vererek konuşuyordu;
-Biliyormusun küçük prenses sen önceki gördüğümüz hiç bir hayrana hatta insana benzemiyorsun. Hepimizin sevgisini topladın. Mesela senden önce gördüğümüz hayranlarımızın hepsi bize sanki büyük bir çikolata görmüş gibi sarıldılar. Bu duygu güzel ama sen bana insa olduğumu hatırlattın. Her şey için sana teşekkür ederiz. Bu arada Kendall 'ın soğuk davrandığına bakma. O yeni tanıdığı insanların hepsine böyle yapar. Mesela biz ilk şarkılarımızdan birini yazmaya Kendall'ın evine gitmiştik. Alışamadığı için yaklaşık yarım saat odasına kapanmıştı. Kapıyı dinledik. Gitar sesi geliyordu içerden. Ama bunları kimseye anlatmak yok. Yoksa kötü şeyler olabilir. Tamam mı küçük hayran prensesimiz?
-Tamam anlaştık
Dedim kafamı omzundan çekerken.
-Anlaştık. Sen kiminle gidiceksin eve?
-Annem var. Ama aramalıyım.
Dedim telefonumu çıkartırken. Annemle konuştuktan sonra Logan'ın yüzüne baktım.
-Annemin işi çıkmış. Şirkete gitmiş.
Dedim telefonumu cebime koyarken.
-Nasıl gidiceksin eve?İstersen ben götürebilirim.
-Şimdi idolümü kırmak olmaz
Dedim gülümserken.
-Peki. Ben çocuklara haber vermeye gidiyorum. İstersen sen de gel.
-Tamam
Dedim.
İçeri girdikten sonra gözlerim Kendall'ı aradı. O yoktu ama gitar sesi geliyordu. Şarkıyı 5-6 saniye dinledikten sonra şarkının "Cover Girl" olduğunu anladım. Bütün şarkıyı o söyleyince şarkı daha çok anlam kazanıyordu. Logan konuşma işlemini bitirdikten sonra bana
-Hadi gidelim.
Dedi.
Arabaya bindiğimizde bana soru sormaya başladı;
-Aramızdan em çok kimi seviyorsun?
-Hepinizi ama Kendall çok daha farklı.
-Peki en sevdiğin renk?
-Yeşil ve mavi.
-Pekâlâ. Mùzik aleti çalmayı biliyormusun?
-Biraz gitar ve biraz piano çalabiliyorum. Ve küçükken çello kursuna gitmiştim.
-Güzel. En sevdiğin şarkı?
-We are.
-Bende We Are'ı seviyorum. Peki,en sevdiğin yemek?
-Ben yemek yemeyi sevmem. Ama yediğimde mutlu olduğum yemek patates kızartmasıdır.
-Benim sorularım bu kadar. Senin sormak istediğin bir şey var mı?
-Evet. Bir tane sorum var.
-Sor bakalım.
-Sevgilin var mı?
Dedim Miranda'ya güvenmeyerek.
-Var gibi.
-Kim o?
-Miranda Cosgrove.
-Sana bir sır verebilirmiyim?
-Bilmrm verebilirsin.
-O benim arkadaşım.
-İnanmıyorum. Gerçekten mi?
-Evet.
-Neyse. Bu arda senin adın ne?
-Charlie Thompson.
-Adın güzelmiş. Bu arada ben bir yere gidiyorum ama evin nerede?
-Burdan sola dön,düz git, tekrar sola dön , şimdi sağa.
-Geldik!
-Teşekkür ederim. Gerçekten.
-Rica ederim. Asıl ben sana hayranımız olduğun için teşekkür ederim.
-Rica ederim.
-Charlie sana bir şey sorabilirmiyim?
-Evet sorabilirsin.
-Numaranı verirmisin?
-Evet ama bir şartla.
-söyle.
-Sende numaranı vereceksin.
-Tamam olur.
Birbirimize numaramızı verdikten sonra o gitti ben de bakkala girdim. Kendime cips,çikolata ve cola aldıktan sonra eve neşeyle girdim. Ardından kapı çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KONSER
Fanfiction-İyi ki hayranınızım. O da hiç bekletmeden cevap verdi; -İyi ki hayranımızsın.