0.9

1.2K 118 172
                                    

Medya: Beomgyu ölmek isteyenler için mevcut.

Gülmemek için dudağımı ısırırken kanamasından korkup, dudağımı serbest bıraktım.

"Oppa! Bana şu kpop süpriz kutusunu alır mısın?"

Sonunda kendimi tutamayıp kahkayı patlattığımda Chae Hee çatık kaşları ile bana döndü. Bana tehtitkâr bakışlar atarken sinirli göründüğünü sanıyor olmlıydı ama gerçek şu ki şu an gözüme az önce yaptığı aegyo ve "oppa" diyişinden dolayı çok tatlı geliyordu.

"Gülmesene hain!"

Gülmem katlanarak artarken gözümden akan yaşı sildim. Şu an da Jeju'nun ünlü AVM'lerinden birindeydik. Yaklaşık bir saattir mağza mağza gezip hiçbir şey almamıştık. Sonra önünden geçtiğimiz mağzada Chae Hee gördüğü kpop süpriz kutusunu almak istediğini söylemişti ama şöyleydi ki, o süpriz kutusunu alması için bir yarışmaya katılması gerekti ve bir erkek eşe ihtiyacı vardı.

Doğal olarak yanımızdaki tek erkek olan Kai'dan ricada bulunmuştu ama Kai sıkıldığını söyleyip, bana eğilmiş ve biraz eğlenmek istediğini söylemişti. Ayrıca Chae Hee ile yakın arkadaş olduğumuz için bana nelerden hoşlanmadığını sormuştu. İlk aklıma gelen "oppa" kelimesini söyleyince sinsice gülmüş ve Chae Hee'ye aegyo ve "oppa" deme şartı koymuştu.

Chae Hee, ilk itiraz edip "ama ben senin noonanım Kai." Demişti ama Kai kararından dönmeyip diretince reyondaki kutuya bakmıştı hasretle. Çok güzeldi gerçekten de. Birkaç tane çaktırmadan alırdım. Gerçi birkaç dakika sonra hepsi tam mı? Diye sayarken anlardı ama geri alamazdı benden.

Chae Hee, oppa kelimesinden nefret eder. Bunu onun ile tanıştığım ilk zaman öğrenmiştim. Ondan hoşlanan bir çocuk vardı. Chae Hee'de çocuk yakışıklı diye kabul etmeyi düşündüğünü söylemişti ama ilk sevgilisinin sevdiği birisi olmasını istediğini söylemişti çocuğa. Birbirlerini sevmeleri için kendilerine biraz zaman vermişlerdi. Flört gibi bir şeydi. Her neyse durumları iyiydi ama sorun şu ki çocuk sürekli ona oppa demesini istiyordu.  Chae Hee bunu istediği için çocuğu reddetmişti. Bir daha da o çocuğu görmemiştim.

Bu bana saçma geldiği için ona neden "oppa" kelimesinden nefret ettiğini sormuştum o ise bana,"oppa kelimesi çok itici. Bu kelimeyi kullananların yüzde dokasanı şımarık, zengin kızlar. Ayrıca o çocuktan ayrıldım çünkü onu sevemedim. İlk sevgilimi gerçekten sevmek istiyorum. İlkimin uyduruk olmasını değil." Demişti.

Aslında haklıydı o çocuk çok gıcık bir şeydi. İyi ki de çıkmadan ayrılmışlardı.

"Pekala Chae Heeciğim. Oppan sana ordaki kpop süpriz kutusundan değil bir tane iki tane alacak!"

Chae Hee neşesi yerine gelirken Kai'a sarılmıştı.

"Hani bana?"

Diyip dudak büzdüğümde Kai diğer eli ile beni kendine çekmişti. Yoldan gelen geçen bize bakıyordu ama bizim umrumuzda değildi. Sonuçta temelli olarak burada değildik ve insanlar bizi unuturdu.

Sonunda üçüzmüde ayrılıp, mağzaya girdik. Böyle bir mağzayı hayatımda ilk defa görüyordum. Her yer idollerin resimleri, posterleri, stickerları ve oyuncakları ile doluydu. Garip olansa çift olarak yarışma yapmalarıydı. Birkaç dart tahtası vardı. En yüksek puanı alan o süpriz kutusunu alıyordı. Ben ise bunları astıkları kural kağıdında görmüştüm.

Chae Hee ve Kai dart tahtalarına ilerleyip atış yapmaya başlayınca onları izledim. Chae Hee ıskalasada Kai tam ortadan vurup açıklarını kapatıyordu. Karşı takımdaki adam ve kadın iyi atıyordu. Chae Hee'nin toparlanması gerekti.

Leave Me Behind|Choi BeomgyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin