Medya:Taehyung.(mood)
"Pekala şimdi anladın mı?"
Dedim, sabahtan beri o salak çocuk ile dün yaşadıklarımızı anlattığım ama anlamayan Chae Hee'ye.
"Hayır."
Dedi, kaşları çatık başını iki yana sallarken.
"Yah! Daha kaç kez anlatıcağım? Kızım sen kıt beyinli misin?"
Umursamazca yanımdaki puftan kalktı ve kendini yatağına attıktan sonra konuşmaya başaldı.
"Dediklerini anladım, Yeenacığım. Ama bunun gerçek olabileceği düşüncesi beni tatmin etmiyor."
Gözlerimi devirdim ve oturduğum puftan kalktıp, onun uzandığı yerin yanına oturdum.
"Nedenmiş acaba?"
Bir süre bana aşağıdan aşağıdan baktıktan sonra esnedi ve bağdaş kurarak oturma pozisyonuna geldi.
"Çünkü, sen eğer böyle bir şey olsa duramazsın."
"Yah! Burda bir yanlış var. Durmuyorum ben! Durmak zorundayım. O sapığın dediklerini anlattım sana. Ya dediği olursa?"
Pf'ledi ve yataktan kalkıp, banyoya ilerlerken beni yanıtladı.
"Orası da tamam da...O çocuk gerçek olmayacak kadar yakışıklıydı!"
Sonlara doğru bana dönmüş ve o çocuğa gıcık olduğumu bildiği için yakışıklı olduğunu söyleyip, dilini çıkarmıştı. Ardından hızla banyoya girmişti.
"Ne! Onun neresi yakışıklı be!"
Chae Hee'nin banyoda yankılanan ayak seslerinden sonra kapı açılmış ve sadece başı görülecek şekilde kapıyı açmış ve konuştuktan sonra kapıyı tekrar kapatmıştı.
"Bari doğru düzgün at be! Çocuk animeden fırlamış gibiydi. Çarpılcaksın şimdi."
Aslında dedikleri doğruydu. Yakışıklı ya da acayip yakışıklı olabilirdi ama akıl yoktu bir kere!
Birkaç dakika sonra birden Chae Hee ile telefonlarımızdan aynı anda bildirim sesleri gelmişti.
Kendi telefonumu alıp, gelen mesaja baktığımda okuldan gelmiş olduğunu gördüm. Tam mesajı açtığım zaman Chae Hee de gelmişti.
"Kimden gelmiş?"
"Okuldan."
Dolaba ilerleyip, elbise çıkarırken sesli bir şekilde okumamı söylemişti.
"Değerli öğrencilerimiz-"
Chae Hee, birden sözümü kesip, konuşunca tüm vücudumu gülme kırizi ele geçirmişti.
"Değerli öğrencilerimizmiş kim bilir ne isteyecek yine şerefsiz, it. Okula girebilmek için resmen yalvardım. Bir puanım eksikti be bir! Bunun için bile para istedi it."
İster istemez aklıma dünki sapık çocuk gelmişti. O da aynısını söylemişti. Gerçi okuldaki neredeyse herkes böyle düşünüyordu ve buna ben de dahildim.
Sonunda kendimi toparlayabildiğimde boğazımı temizledim ve okumaya devam ettim.
"Dün toplanan öğretmenler toplantısında bir karar aldık. Daha yeni vize sınavlarınız bittiği ve yorgun düştüğünüz için sizleri rahatlatıcı bir tatile göndereceğiz. Bu tatil ülkemizin çok önemli bölgelerinden biri olan Jeju adasında olacaktır ve zorunludur. Ayrıca sadece dinlenmek ile kalmayacaksınız. Öğretmenlerin ve kaldığınız otelin sahiplerinin sağladığı ayrıcalıklar ile çeşitli etkinliklerde de yer alacaksınız. Cuma günü saat akşam sekizde, okul bahçesinde yanınızda gerekli eşyalarınız İle beklemeniz rica olunur. Şimdiden iyi tatiller.
~Okul müdürü Kang Taeyoung"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leave Me Behind|Choi Beomgyu
Fanfiction"Yah! Sana peşimi bırakmanı söylemiştim!" Kaşlarım çatık beni takip eden çocuğa bağırdığımda sırıtmış ve kulağıma doğru eğilmişti. "Peşini bırakabileceğimi hiç sanmıyorum, Kang Yeena." BXG Başlangıç: 23.11.2020 Bitiş:? 2020 Wattpad|©️Choi_ChaeHee *K...