0.4

1.6K 144 1K
                                    

Medya: BTS and TXT 🤩😍

Gelen fısıldaşma sesleri ile kaşlarım çatılmıştı. Gözlerimi açmak istiyordum ama şu an olduğum yer çok sıcaktı ve uykum çok ağır basıyordu.

Ayrıca burnuma gelen lavanta kokusu o kadar güzeldi ki beni uykuya daha da bir çekmişti. Bu yüzden takmayarak, uyumaya devam ettim.

__

Muhtemelen camdan yüzüme gelen  güneş ışıkları ile gözlerimi sıkıp, kaşlarımı çattım. Kendimi çok rahatsız hissediyordum bu ışıklardan dolayı. Gözerimi açıp, bulanık olan etrafı düzeltmek adına kırpıştırdım.

Başım birinin omzuna yaslıydı. Chae Hee diye düşnmüştüm ama bu koku Chae Hee'ye ait değildi.

Çok güzel bir lavanta kokusu vardı. Ayrıca hafif erkeksi de kokuyordu.

Başımı hızla kaldırdığım zaman kafam omzuna yaslandığım kişinin kafasına çarpmıştı.

"Ah~"

İnleyerek kafamı tuttuğumda yanımdaki kişi de benden farklı değildi. Başımı çevirip, ona baktığımda Beomgyu'yu beklemiyordum desem yalan olurdu. Çünkü onun dışında kimse bunu yapmazdı.

"Sonunda kalktı aşk kuşları."

Gelen ses ile başımı kaldırdığımda Yeonjun sunbae yüzündeki komik ifade ile bize bakıyordu.

"Beomgyu, senin burada ne işin var?"

Dedim bıkkınlıkla. Çünkü, otobüse binmeden önce Chae Hee ve bana yalvarmıştı yanımdan kalmak için. Ne olduysa ben uyurken olmuş olamlıydı.

"Ah...Şey..."

Kaşlarımı çattım. Ne geveleyip duruyordu?

"Hadi çocuklar dışarı çıkmayan bir siz kaldınız!"

Görevli öğretmenlerden biri bağırdığında hızla ayağa kalktım ve ayak ucumdaki küçük çantamı alıp, dışarı çıktım.

Boynum çok ağrıyordu. Tüm gece koltukta uyuduğumuzdandı. Esneyerken ağzımı kapatmış ve etrafıma bakınmıştım. Chae Hee az ilerde gözlerini kapatmış ayakta uyuyordu resmen, başı önüne düşmüş çantası da ayağının dibindeydi.

Yanına gidip, çantasını yerden aldım ve kolundan tutup başını omzuma yasladım. Şu Beomgyu işinde onun da parmağı vardı biliyordum ama şu anlık göz ardı edecek sonra icabına bakacaktım.

"Evet çocuklar. Oda arkadaşlarınız kura çekilerek çoktan seçildi. Şimdi ismini okuduklarım öne çıksın ve eşleri ile bekleyip, size söylediğim oda numarasını öğrendikten sonra otele girsin."

İçimden Chae Hee ile aynı odada olmak için dua ediyordum. Çünkü ondan başka tanıdığım kız yoktu. Hepsi ile bir iki konuşmuşluğumuz vardı en fazla ve bir erkekle kalmakta ne kadar sağlıklıydı orası tartışılırdı.

"Han Ha Won ve Min Yoongi. Oda numaranız 2000."

Bu ikiliyi tanıyordum. Ha Won ile biraz konuşmuşluğumuz vardı. Min Yoongi ile konuşmasakta ismini duymuştum. Duyduğuma göre birkaç senedir sınıfta kaldığı için hala okuyordu. Yoksa şu an mezun olmuş olacaktı.

"Ashley ve Jinyoung. Oda numaranız 2007."

Ashley de okuldaki Avusturalyalı kızdı. Jinyoung ise okulun "prensi" olarak bilinen yakışıklı bir çocuktu.

"Choi Chae Hee ve Choi Soo Bin. Oda numaranız 2018."

Chae Hee'nin ismini duyar duymaz hızla dürtmüş ve ileri itmiştim. Uyku sersemliği ile oraya gitsede hiçbir şey anlamadığı kesindi. Neyse Soobin analtırdı artık ona.

Leave Me Behind|Choi BeomgyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin