6. rész

4.9K 109 5
                                    


Kedves Kollégáim! 

Nagyon örülök, hogy összeállt a mi kis kirándulós csapatunk! Izgatottan várom a hétfőt!
Mint tudjátok, az idén a "Szarvasi ősz" a téma.
Szeretem leírni nektek a részleteket. 
3 nap, 2 éjszaka lesz a kirándulás időtartama, melyet Szarvason fogunk eltölteni a természetben.
Az előrejelzések szerint szép, őszi időnk lesz! Programhoz megfelelően pakoljatok ruhákat!

Indulás: Hétfő reggel 7.30, az iskola elől. Kérlek titeket, mi tanárok már 7-re legyünk ott!
Utazási eszköz: busz (azokat a gyerekeket próbáljuk előre ültetni, akik rosszul bírják)
Érkezés: 11.00 (előreláthatóan)
Szállás: Szarvasi Ifjúsági Apartman (szobabeosztásról majd a helyszínen)
Osztályok: 3.a(19fő) , 6.a(19fő), 8.c (18fő)

Programok: 
1. nap:
▪érkezés, szállás elfoglalása, szobabeosztások
▪ebéd
▪Szarvasi Gyógyfürdő meglátogatása
▪vacsora a szálláson, takarodó 9-kor

2.nap:

▪reggeli, csapatbeosztás
▪csapatversen a Szarvasi Arborétum területén
▪piknik jellegű ebéd

▪hajókázás, eredményhirdetés

▪vacsora a szálláson
▪tiszta idő eseténcsillagászati bemutató (felhős égbolt esetén társasjáték est)
▪takarodó 10kor

3.nap
▪reggeli, pakolás a buszra
▪ 10.00-kor indulás haza, érkezés várhatóan 12.30

Ha bármilyen kérdés merül fel, bártan hívjatok! 
További szép estét, Ráczné Éva 

Már harmadjára olvastam el Éva levelét a szobámban, és próbáltam a programokhoz megfelelően minél kevesebb ruhát előkészíteni, majd nagyjából bepakolni a táskámat. Péntek este lévén volt még időm a kedvenc pulcsimat is kimosni, hiszen vasárnapig simán megszáradt még. A programok nagyon tetszettek, kíváncsian vártam a hétfőt. Valahol ez is motivált a tanárrá válásban, hogy mennyi színes eseménnyel lehet felpezsdíteni az oktatást, és játszva lehet ismeretet átadni a gyerekeknek. Szerintem egy kirándulás a lehető legkreatívabb módja az ismeretszerzésnek, és nem mellesleg a pedagógusoknak is egy kis kimozdulási lehetőség. 

Márkot viszont délután óta nem tudtam hova tenni. 

Imponált ugyan, amit mondott, jól esett, és elismerő volt a vallomása, de sajnos engem a kedvességén kívül semmi nem vonz benne. 

Azt pedig nagyon jól tudom, hiszen ismerem magam, hogyha nekem egy pasiról annyi a véleményem, hogy kedves, meg cuki, akkor az egyenlő egy szépen megváltott menetjeggyel Barátságfalvára.

A szüleim a hétvégére elutaztak kikapcsolódni, így csendes volt a ház. Mivel vasárnap délutánra már rég készen voltam a bepakolással, - és valójában nem volt sok cuccom, csak egy kis utazó - arra jutottam, hogy a maradék időmet magamra szentelem. 

Bepakoltam egy csomó gyertyát, és egy üveg bort a fürdőbe, teleengedtem a kádat jó habos forróvízzel, dobtam bele egy csillogós, illatos fürdőbombát. Készen is volt a házi wellnessélmény.  

Ahogyan befejeztem a fürdőbomba pörgésének és oldódásának csodálását - esküszöm imádom nézni, annyira megnyugtató - , bemásztam én is a habok közé, és élveztem, ahogy nyaldossa a testem a forró folyadék.
Miután megittam másfél pohárral az édes nedűből, teljesen ellazultam, minden gondolat elszállt a fejemből. Ez már nagyon kellett. A forró víznek hála az izmaim ellazultak, az agysejtjeim pedig egyszerű relaxációba kezdtek a bornak köszönhetően.

Lassan és nehezen nyitottam ki a szemem a fürdőszobaajtó nyikordulására. 

A hatalmas alak óvatosan lépett be rajta, és miután végigpásztázta habbal fedett testemet, megállapodott a tekintete az arcomon. 

- Csatlakozhatok kisasszony? - kérdezte sokat sejtető mosollyal az arcán és már gombolni is kezdte az ingét. 

- Iván maga mit keres a házunkban? - nem tudtam hová tenni a jelenetet, de igazából a hangom sem csengett olyan erélyesen és idegesen, mint ahogy azt szerettem volna, vagy mint amit a helyzet megkövetelt.

- Ne kérdezzen annyit, van ettől jobb dolgunk is... - felelte titokzatosan, szinte rekedt hangon, miközben közeledett felém.

Három lépéssel átszelte az ajtó és a kád közötti területet, olyan kecsességgel és magabiztossággal, ahogyan csak ő tud járni. 

Az agyam teljesen kikapcsolt, nem értette mi történik, de nem is ellenkezett.
Iván végig tartotta velem a szemkontaktust míg letérdelt a kád mellé. 

Széléről elvette a borospoharam, melyen még halványan látszott rúzsos ajkam nyoma. Szájához emelte, és a rúzsfoltos résznél kortyolt bele a borba, felhajtotta a pohár teljes tartalmát.

Lélegzetem felgyorsult, a vér eszeveszett tempóban száguldozott az ereimben. 

Tanár úr végül letette az üres poharat, és feltűrte az ingujját a hozzám közeleső jobb karján. 

Aztán elindult a keze a víz felé, át a habokon, ujjai között úgy siklott a víz, mint a selyem, közben végig súrolta a belső combomat, és tökéletes pontossál megtalálta az ölemet.

Tartotta velem a szemkontaktust gyönyörű méregzöld szemével és elkezdte ingerelni mennyei kezével a csiklómat. 

A szám tátva maradt meglepetéstől, a fantasztikus bizsergéstől, és egy hang sem jött ki a torkomon.

A szám tátva maradt meglepetéstől, a fantasztikus bizsergéstől, és egy hang sem jött ki a torkomon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- Hé Léna, megjöttünk! - iszonyatos dörömbölésre ébredtem. 

- Mi a fasz? - ettől több nem jött ki a számon, ez is csak suttogva. 

A víz körülöttem már jéghideg volt, a hab is elolvadt, a gyertyák pedig majdnem tövig égtek. 

- Minden rendben gyermekem? Lassan fél11!- hallottam ismét anyukám hangját az ajtó másik oldaláról, a folyosóról.

- Igen, anya, csak egy kicsit elszundítottam, de azonnal megyek, és mesélhettek a hétvégétekről!

Miután anya elment a fürdőtől, még percekig sokkos állapotban ültem a vízben. 

Csak álmodtam?

Nem tudtam, hogy megrökönyödtem, vagy igazából sajnáltam a tényt, miszerint csak a bor és a melegvíz játszott velem.

- Te jó ég, ez a pasi még álmomban is megőrjít. 

Újra bevillantak az álomképek, és magamnak is be kellett vallom, hogyha nem lenne túl hideg a víz, vagy nem késő éjszaka lessen, és a szüleim nem várnának rám a nappaliban, akkor sajátkezűleg fejeztem volna be, amit Iván álmomban elkezdett. 

Sajnos én tudtam a legjobban, hogy az álmok a tudatalattink kivetülései.



KorhatárosWhere stories live. Discover now