"01.10"

1.9K 240 514
                                    

Bölümü yazarken tam olarak moodum (multimedya da) Tom. Dfjskgkdlldllglffgdydldl

Yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayın. 💫

İyi okumalar.💫

Düğünde herkes dağılmaya başladığı zaman Rüya, çantasını unuttuğu gelin odasına doğru hızla yürümeye başladı.

Odaya girdiği zaman çantasını alıp içinden telefonu çıkartarak hızla odadan çıkıp koridorda yürümeye başladı.

Menajeri Tuğrul ve bağlı olduğu ajansın CEO'su onu iki yüz den fazla aramış ve bin küsür yorum atmışlar idi. 

'Hay cantayi unutan aklima sıçam!" Diye düşündü. Tuğrul'u arayarak asansörün gelmesi için düğmeye bastı.

Tuğrul, telefonu açarak "Rüya neden şu siktiğimin telefonunu açmıyorsun!?" Hem heyecanla hem de sinirle konuştu.

Rüya, kaşlarını çatarak "Ağzını topla yoksa o siktiğin telefon seni sikmesin!" Sinirle sesini yükseltti.

Ceo Yılmaz yanında ki Tuğrul'un elinden telefonu alarak "Hemen uçağını iptal ediyorsun, Marvel Ceo'su seni Avengers filmi için baş kötü karakterlerden biri olarak filme alacak." Ciddi bir şekilde dedi.

Rüya, ikinci kez duymasına rağmen heyecanla kıvranarak "Ben artık zirvede bırakıyorum Allahım!" Heyecanla kendi kendine dedi. 

Yılmaz onun dediklerini duymamazlıktan gelerek "Tuğrul bu hafta vize işlemlerini hallettikten sonra en geç iki hafta sonra yanında olacak.

Bu hafta sonu tek başına saat 15.30 da Marvel Ceo ile görüşeceksin. Sana bunları mesaj olarak da atacağım.

Bu süre zarfında filme kadar hiçbir paylaşımda bulunmayacak ve sosyal medya gerekmedikçe kullanmayacaksın."

Rüya, yutkunarak "Anladım." Heyecanını gizleyerek dedi ve telefonu onların suratına kapatıp gelen boş asansöre bindi.

Telefonunu çantasına atarak asansörün kapısının kapanmasını bekledi. Asansörün kapısı kapanınca çığlık atarak heyecanla yerinde tepinmeye başladı. 

Elinde ki çantayı yere düşürüp sekiz kişi kapasitelik asansörde üzerinde ki elbiseyi umursamayarak dizlerinin üzerine oturup bakışlarını asansörün tavanına yöneltip ellerini havaya kaldırarak "Allahım ben ne sevap işledim de bu başıma geldi?"

O sırada, asansörün gelmesini bekleyen Seb asansörün kapısı açıldığı zaman Rüya'ın izleri üzerinde ellerini kaldırmış tavan ile bakışan Rüya' görünce alt dudağını ısırdı.

Rüya, gözlerini yumarak "Lütfen biri olmasın." Kendi kendine dedi. Sebastian onun dediklerini anlamayarak asansöre binip  sol köşesine geçti.

~Wildest Dreams~ / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin