"01.02"

2.4K 271 974
                                    

Yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayın. 💫

İyi okumalar.💫

Rüya instagram da açtığı canlı yayın ile telefonunu sabitleyerek daha ilk saniyeden canlı yayını izleyen yüz elli bin kişiyi görünce samimi bir şekilde gülümseyerek "Selam, selam, selam aşkolar." Alaylı bir ses tonuyla dedi ve hayranlarının yazdıklarını içinden okumaya başladı.

(Hayranların yazdıklarının bir kaç tane kesitleri)

》Aman tonremmm Müge ve Gülşen ile olan programın efsanyediiii!!! Rürü.

》Bazen sırf trol amaçlı o programlara çıktığını düşünüyorum Rürü.

》Makyajsız bile yakıyorsun ortalığı aq!

》Sen insan mısın!?

》Rürü aşığım sana, hadi evlenelim!

》Rürü parti kur oy verelim amk!

》Kerem Bursin Serena yı seninle mi aldatıyor?!!

》Lan siktir git ibne! Rürü Kerem'e asla ama asla yüz vermez!

Ayyy kıçım bu mu güzel dermişim djdjskrjdjmdmdmdmd

Rüya, açık saçlarını arkaya atarak "O programa sizin isteğiniz üzerine çıktım. Pişmanımmm anneyyyyt!" Alayla sesini yükseltti ve kendi dediğine gülmeye başladı.

(Hayranların yazdıklarının bir kaç tane kesitleri bundan sonra bu notu yazmayacağım çünkü anlarsınız zaten.)

》Ay tutun beni fennnnaaaa düştüm!

Rürü bizde kalp var yapma öyle ani şeyler!

Rürü sen ben ve bir bebek ne dersin?

Rürü ye beniiii!!!

Koyu sıkı hayranları ona Rüya demek yerine 'Rürü' derlerdi. Rüya da onlara 'Kabus timi' derdi.

Çünkü ona karşı yapılan en ufak sıkandal da, yalan haberde vb şeylerde her türlü onu haklı çıkarmanın yolunu bulup onun arkasında dururarak kabus gibi onların üzerlerine çöküyor'lardı.

Rüya, omuzunu silkip "Neyse duydunuz mu Avenger filminin çekim tarihi ertelenmiş." Üzgün bir şekilde dedi. Çünkü kendisi koyu bir Marvel hayranı idi.

》Sorma ya Rürü.

》Dedikodulara göre yeni çizgi roman yüzünden ertelenmiş.

》Bence teknik bir aksaklık çıktı.

Marvel Ceo'su yine fantezi peşinde sayın seyirciler!

~Wildest Dreams~ / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin