Yazim yanlışları oto klavyenin suçu.
Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.
İyi okumalar.💅🐍
Güney, tavan arasında örümcek ağlarının içinde eski unutulmuş kolide olan eşyaları can sıkıntısından kurcalıyor du.
Kuzey, tavan arasına çıkan merdivenlerden ikizini korkutmak için uygun bir zamanı kolluyordu.
Üstünde 'SAKIN AÇMAYIN!!!' Yazan kutuyu görünce şeytanı bir gülümsemeyle kutuyu eline aldı.
O sırada Kuzey birden "Güney!" Sesini yükseltti. Güney, korkuyla olduğu yerde sıçrayıp elinde ki kutuyu yere düşürüp iki büklüm durduğu tavana kafasını tavana çarptı.
Kuzey, onun bu haline kahkaha attı. Güney ona sinirle yandan bir bakış atarak Türkçe "Gerzek!"
Kuzey, omuzunu silkip "Adındir." Umursamaz bir şekilde konuştu. Güney, sinirle dişini sıkarak türkçe "Senin de soyadın it!"
Kuzey, sol eliyle ağzını kapatıp sahte bir şaşkınlıkla türkçe "Aman tanrım örnek evlat küfür etti!"
Güney, gözlerini devirip yerde ki kutuya eğilip üzerinde ki tozları üfledi. Kuzey, tavan arasını kapyalan tozlar ile öksürerek türkçe "Osurdun mu pezevenk!?" açtı.
Güney, sakin kalmaya çalışarak "Sen böyle mi osurursu aptal!?!" Kuzey, yüzünde ki imalı sırıtma ile sessiz kaldı.
Güney, önüne dönerek türkçe "Allahım bana sabır ver." Kuzey, onun yanına eğilip merakla kutunun içine bakarak türkçe "Oww izinsiz eşya karıştırmaca en sevdiğim!"
Güney, gözlerini devirip sessiz kaldı. Kuzey, bulduğu lise yıllığı ile kaşlarını havaya kaldırıp türkçe "Anne ve babamızın lise yıllıkları odalarında bu kimin lan?"
Güney, yıllığı onun elinden alarak türkçe "Sence aptal!?" Üzerinde yazan 'Bayrampaşa mesleki ve teknik anadolu lisesi' şaşkınlıktan kaşlarını havaya kaldırdı.
Rüya, ikisine okuduğu lise yılları hakkında ve o zamanlar yaptığı, yaşadığı şeyleri anlatmamıştı .
Kuzey, yıllığın Rüya'ya ait olduğunu daha yeni anlayarak "Rüya meslek lisesine mi gitti!?" Şaşkınlıkla sesini yükseltti.
Güney, yıllığı açtığı zaman Rüya'ın kıvırcık kabarık uzun saçlarının üstüne okul kravatlı bağlamış, üzerinde neon rengi bir eşofman hırkası gömleğinin önü açıktı.
Açık gömleğinin altında fosfor pembesi tişörtü ile yüzünde hiç olmadığı kadar mutlu bir ifadeyle yanında ki esmer normal bir öğrenci gibi üzerinde düzgün kıyafetler ve saçı başı toplu olan bir kızla kameraya poz vermişti.
(Keko rürü jdjdjdjdj)
Kuzey ve Güney aynı anda Rüya'ın haline bakarak kahkaha attılar. Aralıksız bir saat kahkaha attılar, gülmekten ağlıyor çeneleri sızlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Wildest Dreams~ / TAMAMLANDI
FanfictionEvet kitabıma kraliçem Taylor Swift'in favori şarkılarımdan birinin adıni verdim. Neyse... Rüya Göksu, Türkiye de güzelliği, hakkında çıkan asılsız sıkandallar ve yarattığı kaoslar dışında oyunculuğu ile adından sıkca söz ettiren biridir. Ansızın bi...