Bölüm yazarken ortadan kaybolan pakizeye tepkim (multimedya)
Kitaplarım arasında yazdığım en uzun bölümlerden biri oldu. Bu yüzden bol bol yorum beklerim.
Yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayın. 💫
İyi okumalar.💫
(Not: Ruya, Kuzey ve Güney'ın sadece Türkçe konuştuğu yerleri tek belirteceğim.)
Rüya'ın üzerindekiler:
Rüya, saçlarını düzleştirip sıkı bir at kuyruğu yapmıştı. Gözlerine siyah yoğun bir makyaj yaparak mavi gözlerini olduğundan daha göze çarpar hale getirmişti.
Dudaklarını da bir o kadar sade kendi renginde parlatıcı sürmüştü. Bu gün hem Vogue dergisi hemde CNN Türk ile röportajı vardı.
Ayrıca Sam, Harry ve Tom da ailelerinin yanına dönüyorlardı. Ilk onları havalimanına bırakıp oradan Vogue dergisi ile röportaj yapacağı stüdyoya gidecek sonra kendi evinde CNN Türk muhabiri ile telefondan röportaj yapacaktı.
Havalimanına geldikleri zaman Tuğrul onların valizlerini arabasının bagajından indirdi.
Rüya, "Keşke filmin galasına katılsaydınız." Üzgün bir şekilde konuştu. Tom, samimi bir şekilde gülümseyerek "Bir dahakine katılırız."
Kuzey, Harry'e sarılıp "Kendine dikkat et bücür!" Alayla konuştu. Harry, onun dediğine gülerek "Sende kendine dikkat et domates kafa!"
Güney ve Sam de birbirlerine sarıldıkları zaman uçaklarının anonsu yapıldı. Tom, Harry ve Sam onlara arkalarını dönüp valizleriyle, valizlerini teslim etmek için yürüdüler.
Üçü onların arkasından el sallarken Rüya'yı tanıyan bir kaç insan üçünün fotoğraflarını çekmerek ona seslenmeye başladılar.
Kuzey, Rüya'ya olam ilgiyi üzerine alarak kısa kırmızı saçlarını sağ eliyle arkaya atarak türkçe "Yakışıklılığım yüzünden kızlar hala peşimde!"
Güney, gözlerini devirip türkçe "Sen ve lanet egon!" Bıkkın bir şekilde konuştu. Tuğrul insanların fotoğraf çekmesini engellemeye çalışarak türkçe "Gidin!"
Rüya, iç çekerek gözüne gelen telefon flaşından rahatsız olarak "Sikim böyle işi!" Türkçe kendi kendine söylenerek önden yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Wildest Dreams~ / TAMAMLANDI
FanfictionEvet kitabıma kraliçem Taylor Swift'in favori şarkılarımdan birinin adıni verdim. Neyse... Rüya Göksu, Türkiye de güzelliği, hakkında çıkan asılsız sıkandallar ve yarattığı kaoslar dışında oyunculuğu ile adından sıkca söz ettiren biridir. Ansızın bi...