Yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayın. 💫
İyi okumalar.💫
(Not: Ruya'ın sadece Türkçe konuştuğu yerleri tek belirteceğim.)
Rüya, elimde ki konfetiyle Saint karakteri görünüşü ile hala filim de olacağından habersiz olan sandalyelerinde kahve içen Mark, Chris H., Chris, Scarlett ve Robert'e doğru yürümeye başladı.
Elinde ki konfetiyi patlatarak "Süpriz!" Bağırdı. Beşi korkuyla yerinden sıçrayıp arkalarına döndüler. Dehşetle ona bakarak "Ruya?" Aynı andan konuştular.
Chris, sıçrarken yanlışlıkla elinde ki sıcak kahveyi üzerine dökmüştü. Acıyla inleyerek elleriyle göğüsüne yelpaze yapmaya başladı.
Rüya, gülerek "Evet benim." Alayla konuşup boşalan konfetiyi Tuğrul'a attı. Robert, ona sıkıca sarılarak "Demek bu yüzden hiç bize yazmadın!" Heyecanla konuştu.
Rüya, gülerek "Yani başka türlü nasık size yazmam, sebepsiz yere yazmamak için deli olmam gerek." Alayla konuştu.
Robert, ondan ayrıldığı zaman Rüya onu süzerek "Yemin ediyorum az önce Tony Stark bana sarıldı hemde kendi isteğiyle!" Heyecanla konuştu.
Robert, onun tepkisine kahkaha atmaya başladığı zaman Scarlett Rüya'ya sarılarak "Keşke haber verseydin!" Sahte bir sinirle konuştu.
Rüya, ondan ayrılıp "O zaman işin büyüsü bozulurdu." Scarlett, gülerek onun omuzuna vurdu.
Rüya, onun Black Window kostümülü halini süzerek "Kameradan gözüktüğünün yüz katı kadar daha taşşın!" Heyecanla konuştu.
Scarlett, peruk kısa kızıl saçını havalı bir şekilde arkaya atarak "Ne sandın!" Alayla konuştu. Robert, gülümseyerek "Birileri benle fazla vakit geçirmiş." Alayla imalı bir şekilde konuştu.
Chris, araya girerek "Sizinle konuşmak çok isterdim ama şu an feci yanıyorum. Ruya, bunun intikamını pis alacağım!" Acı içinde konuşarak hızla onların arasından ayrıldı.
Scarlett, onun arkasından gülerek "Yardım etsem iyi olacak." Onun peşinden gitti. Chris H, onu havaya kaldırıp sarılarak "Özlettin kendini." Gülerek konuştu.
Rüya, gözlerini büyüterek "Chris, dostum yavaş!" Chris H, onu indirip uzun sarı saçlarını arkaya atarak "Kuş gibi hafifsin, sana birşey yedirmiyorlar mı?" Alayla sordu.
Rüya, sahte bir duygusallıkla "Yedirmiyorlar!" Mark, araya girerek "Dostum kızı rahat bırak." Rüya, gülümseyerek "Selam Mark." Mark, gülümseyerek ona sarılıp "Keşke haber verseydin."
Rüya, ondan ayrılıp "Valla ben istemedim hepsi ajansın suçu." Mark, gülümsemeye devam ederek "Haklısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Wildest Dreams~ / TAMAMLANDI
FanfictionEvet kitabıma kraliçem Taylor Swift'in favori şarkılarımdan birinin adıni verdim. Neyse... Rüya Göksu, Türkiye de güzelliği, hakkında çıkan asılsız sıkandallar ve yarattığı kaoslar dışında oyunculuğu ile adından sıkca söz ettiren biridir. Ansızın bi...