Helloogggggg geri döndüm!
Yorum yapmayı ve Oy atmayı unutmayın.
➡️ Yazım yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır.
İyi okumalar.🔥
*
《Rürü'den Al Haberi》
Nasıl diyeceğimi bilmiyorum.
Rürü New York polis merkezinde sorgulanıyor, cinayette teşebbüs suçlamalarıyla. Eğer onu sorgulayan memurlar tarafından şüpheli bulunursa, Amerika dan deport edilecek.
Yani görevliler tarafından belirlenen bir süre boyunca Amerika'ya giremeyecek. Uçakla direk Türkiye'ye gönderilip yargılaması Türkiye de yapılacak.
Hepimiz Rürü'nün bu kadar korkunç bir şey yapmayacağını çok iyi biliyoruz. Hayranları ve kabus timinin üyeleri olarak onu suçsuz çıkarana kadar asla susmayacağız.
Serenay hayranları bizi şaşırtmayarak bu durumdan faydalanıp Rürü'nün Vouge ile yaptığı röportajında ki bir kaç kısmı kesip oyunculuğu, kariyerini karalamaya çalışıyorlar.
Kestikleri kısımlar:
- Saçlarım benden daha ünlü.
- Saçımın rengini siyah ya da sarıya boyatmamı istediler ama ben istemedim.
Röportaj'a tam bakarsanız ikinci cümleyi kesip montajladıkları çok belli. Rürü orada saç rengini değiştirmesi için ona baskı yapıldığından bahsetmişti.
Bir kaç dizisinde siyah, sarı, pembe ya da mor renklerde peruk taktığını biliyoruz. Serenay hayranları ve Türk basını cidden yine kaşınıyor.
Tamam bir oyuncu tabiki de karakteri için görünüşünü değiştirecek ama bunu yapmak için illa saçını komple boyatmasına gerek yok. Görünüş aksine oyunculuk ön planda olmalı.
Güzel ya da yakışıklı görünüpde affedersiniz ama bok gibi oyunculuk yapan bir sürü kişi var.
Neyse, asıl diğer önemli haberi vereceğim Rürü'nün teyzesi, kuzenleri ve eniştesi bir hafta sonra hayatı tehlikeyi atlattılar. Sanırım tek sevindirici haber bu.
Umarım Rürü'nün Rusya dan gelecek avukatı bir şey yapar.
Bu arada Rürü hala instagram hesabında hala hiçbir şey paylaşmadı. Bazıları yanlışlıkla hesabı açtığını ya da onun adına açılan sahte bir hesap olduğuna inanıyor. Bende öyle düşünüyorum hesabın profil resmi bile yok ama bizim Rürü'nün sağı solu belli olmaz.
- Admin
(Yorumlar)
》Serenay hayranlarını sikmeye gidiyorum. Gelmek isteyen?
》Rürü masum aksini inkar edene sik-SIKERIM!
》SERENATÖRLERRRRRR GELINNN 🔪
》Çok şükür🧎♀️
》Rürü'me iftira atanlara boydan gireyim. Boy 1.55
》Kuzey ve Güney'in olmadığı evreni reddediyorum.
》Hary koçum sen Göksu damadısın bunlar seni yıkamaz!!!
》Kuzey ve Güney 🧎♀️🤰
》Rürü düşününce anlık ben 🤰
》Klasik Serenay hayranları, artık açıklamaktan sıkıldım en iyisi direk hesaplarını spamlamak.
》Avukat gel ve onların analarını öp!
》Rüru hepsini ağzıyla gerekirse elleriyle haşat eder 💅
》Admin hala gündüz kuşaklarında saçma sapan konuşuyorlar.
》Rürü bir marka sürtükler 🍷
》Serenay hayranlarına boydan gireyim. Boy 1.95
》Kabus timi toplanın!
》 GÜNCELLEME! RDJ, CHRIS, CHRIS E, TOM, MARK, TAYLOR SWIFT VS RÜRÜ'NÜN İNSTAGRAM HESABINI TAKIP ETMEYE BAŞLADI!!! 🤯
+10.999.070 yorum
*
Admin, çalan telefonunu açarak sessiz kaldı. "Başlayalım mı?" Bilgisayarda sitesine yapılmış yorumlara gülümseyerek bakıp "Başlayalım." Telefonu kapattı.
~Devam edecek~
Adminin adini hatırlayanlar yazabilir mi? Unuttum amk ya xjzjxjxnnx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Wildest Dreams~ / TAMAMLANDI
FanfictionEvet kitabıma kraliçem Taylor Swift'in favori şarkılarımdan birinin adıni verdim. Neyse... Rüya Göksu, Türkiye de güzelliği, hakkında çıkan asılsız sıkandallar ve yarattığı kaoslar dışında oyunculuğu ile adından sıkca söz ettiren biridir. Ansızın bi...