Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.
İyi okumalar.💅
Rüya üzerinde ki beyaz pijama takımı ile kamerasının karşısına geçti. Derin bir nefes alıp dağınık kızıl kalçasını geçen kabarmış saçlarını sağ bileğinde ki lastik toka ile toplayarak "Başlayalım mı?"
Yutkunur ellerini önünde birleştirerek "Şu an ne yaptığımı ve neler olduğunu merak ettiğinizi biliyorum. Sanırım oyunculuğu bıraktım..."
Sol eliyle alnını kaşıyarak "Aslında bırakıp bırakmadığımı bilmiyorum. Üç yıldır hiçbir projede yer almadım ve marvel dışda ki bütün anlaşmaları feshettim.
Bu bana baya büyük bir mevlaya sebep oldu ama umurumda değil. Zengimin, çok şükür bir zahmet ödeyeyim yani. Kamera karşısında size emeklilik konuşması yapmak için oturmadım.
Kendimi kayda almamın sebebi her ünlü oyuncunun hayali olan kendi belgeselimi çekmem. Hala ünlü müyüm orası tartışmaya açık... evet kendi belgeselimi kendim çekeceğim.
Bu belgeselde hakkımda bilmediğiniz bir çok şeyi, normal ve aile hayatımı öğreneceksiniz.
Bu arada böyle karşınıza çıktığım için kusura bakmayın. İlk defa kamera karşısında bu kadar bakımsızım, göz zevki bozulan varsa siktir olup gidebilir!"
Kuzey birden Rüyanın odasına dalarak "Abla swett'im sende mi!?" Rüya, gözlerini devirip ona yandan bir bakış atarak "Sana kaç defa odama dalma dedim!!!" Dişlerini sıkarak konuştu.
Kuzey omuzunu silkerek "Bende sana benim swett'lerimi alma diye kaç defa dedim."
Rüya, başını olumsuz anlamda sallayıp "On yedi yaşına geldin diye götün kalktı senin!"
Kuzey, gözlerini devirdi. Bakışları Rüyanın önünde ki kamera ile buluştuğu zaman alayla gülerek "Eski günler mi özledin!?"
Rüya, ayağa kalkıp sol ayağında ki terliği çıkartıp eline aldığı zaman Kuzey koşarak odadan çıktı.
Rüya, ayağına geri terliğini giyerek "LANET OLASI ERGEN!!!" Sert bir şekilde odasının kapısını kapattı.
Kameranın kayıtta olmadığını görünce sinirle derin bir nefes vererek "Hay ebesini!!!"
Spor bir kıyafet giyip aynanın karşısına geçti. Kızıl saçlarını sıkı bir topuz yapıp sarı göğüslerine gelen peruğunu dikkatli bir şekilde kafasına geçirdi. Bulunmamak için kılık değiştiriyordu.
Rüya'ın görünüşü:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Wildest Dreams~ / TAMAMLANDI
FanfictionEvet kitabıma kraliçem Taylor Swift'in favori şarkılarımdan birinin adıni verdim. Neyse... Rüya Göksu, Türkiye de güzelliği, hakkında çıkan asılsız sıkandallar ve yarattığı kaoslar dışında oyunculuğu ile adından sıkca söz ettiren biridir. Ansızın bi...