03.07

1.2K 205 400
                                    

Yorum yapmayı ve Oy atmayı unutmayın.⚠

➡️ Yazım yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır.

İyi okumalar.🔥

Niall, şeytanı bir gülümsemeyle "Aklıma bir fikir geldi, neden Night Changes klibinde rekabet etmiyoruz?"

Liam, gözlerini kısarak "Aklında ne var?" Grup üyeleri merakla Niall'a bakıyorlardı.

Niall, heyecanla "Şimdi klipte her birimizin randevusu ve ufak aksilikler olacak ya, neden doğaçlama yapmıyoruz?

Doğaçlama bir şekilde Ruya'ya en iyi randevuyu yaşatan kişi diğerlerini bir hafta kölesi yapar."

Louis, başını olumsuz anlamda sallayıp "Dostum Ruya yı kullanmış gibi oluruz, bu çok kaba olur."

Harry, onu başıyla onaylayarak "Onun izni olmadan böyle birşey yapamayız."

Niall, iç çekerek "Kendinize güvenmediğinizi bu kadar belli etmeyin!" Zayn, sessizliğini bozarak "Ona söylesek kabul etmeyeceğini pek sanmıyorum. Ayrıca bu oyunun ödülü çok çocukça!"

Niall, "Bunu daha az önce kadın taklidi yapan mı diyor?" Zayn, gözlerini devirip "Az önceyi karıştırma."

Niall, oflayarak "Ödül ne olacak?" Zayn, derin bir nefes alarak "Şöyle yapacağız, sahte randevu da Ruya dan en düşük puanı alan kişi bir hafta boyunca çamaşırları elle yıkar."

Louis, sırıtarak "Bu iş iyice dikkatimi çekmeye başladı." Liam, "Görevliler o işi hallediyor, bunun için yapmak biraz saçma değil mi?"

Niall, çekerek "Adı üstüne eğlencesine yapacağız." Harry, "Bence Rüya kabul etmeyecek, klibi bile zar zor yüzünün gözükmemesi şartıyla kabul ettirdik."

Zayn, omuzunu silkerek "Kabul etmezse yinede de o klipte randevu sahneleri olacak."

Niall, şeytani bir gülümsemeyle Harry'e bakarak "İlk randevunuz olacak." Harry  utanarak "Sahte randevu." Niall, geriye  doğru yaslanıp "Sahte randevunun birden gerçeğe dönüşmeyeceğini kim bilebilir ki?"

Liam, "O zaman randevular da Ruya ile tek başımıza kalacağız." Arkadaşları onu başıyla onayladılar.

Rüya, gülümsemesini zapt edemiyordu, kim edebilirdi ki!? Karşısında büyük hayranlıkla duyduğu ünlü şarkıcı Taylor Swift vardı.

Taylor, kıkırdayarak "Biraz daha böyle bakmaya devam edersen bana aşık olduğunu düşüneceğim."

Rüya, gülümsemesini genişleterek "Öyle düşünmelisin." Taylor, elinde ki kadehte dolu olan kırmızı şampanya dan bir yudum alarak "Kadınlara karşı bir ilgim yok."

Rüya, sol elini çetesinin altına koyarak "Zaten olsa çoktan burada olmazdık." Taylor, kıkırdamaya devam ederek sessiz kaldı.

~Wildest Dreams~ / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin