02.03

1.7K 220 507
                                    

Multimedya da ki kolaj'ı RosieBellsWalker aşkom yapmıştır.
😍😍😍😍 sağol aşkommmmm❤❤❤

Yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayın. 💫

İyi okumalar.💫

(Not: Ruya'ın sadece Türkçe konuştuğu yerleri tek belirteceğim.)

Seb, mutfaktan gelen sesler ile kaşlarını çatarak odasından çıktı. Rüya, yeni duş almışdı bu yüzden saçları hala ıslaktı.

Islak saçlarını sıkı bir topuz yapmıştı ve üzerinde ki bol tavşan desenli beyaz pijama ile mutfakta yiyecek birşeyler hazırlıyordu.

Seb, kaşlarını çatmayı kesip mutfak kapısına yaslanıp onu izleyerek "Zahmet etmeseydin, ben birşeyler sipariş ederdim."

Rüya, birden gelen ses ile yerinden sıçrayıp elinde ki bıçağı doğrama tahtasının üzerine koyarak arkasına dönüp "Elinde bıçak olan biriyle birden konuşmamalısın!" Uyaran bir ses tonuyla dedi.

Seb, ellerini havaya kaldırıp "Üzgünümmm!" Alayla konuştu.

Rüya, gözlerini devirip geri arkasına dönüp eline bıçağı alıp kaldığı yerden devam ederek "Ne gereksiz masraf yapacaksın ki? Ayrıca evde yemek hazırlamak daha sağlıklı. Dışarda içine ne konulduğunu bilmiyoruz!"

Seb, "Aynı annem gibi konuştun !" Alayla konuşmaya devam etti. Rüya, onun dedigine gülerek "Anneler her zaman haklıdır, seby!" Onun gibi alayla konuştu.

Seb, kollarını sıvayıp onun yanına gelerek "Yardım edeceğim birşey var mı?" Merakla sordu. Rüya, odaklanmış bir şekilde "Şimdilik yok."

Seb, onu başıyla onaylayıp "İlk defa bu evin mutfağında yemek pişiyor." Kendi kendine konuştu fakat Rüya onu duymuştu.

Rüya, kaşlarını havaya kaldırıp "Oha, ciddi misim?" Şaşkınlıkla sordu. Seb, onu başıyla onaylayıp "Ben yemek yapmayı bilmiyorum bu yüzden hep dışarıdan sipariş ediyorum." Umursamaz bir şekilde konuştu.

Rüya, derin bir nefes vererek "Bilseydim daha güzel yemek yapardım." Türkçe fısıldayarak kendi kendine konuştu.

Seb, dediklerini anlamayarak "Efendim?" Anlamamış bir şekilde sordu. Rüya, samimi bir gülümsemeyle "İstersen sen de masayı ser, arada farketmeden kendi dilimde konuşuyorum."

Seb, samimi bir gülümsemeyle "Yemek yapmayı bilmem ama güzel masa kurarım." Kendinden emin bir şekilde konuştu ve ona göz kırpıp mutfaktan çıktı.

Seb, salonda ki büyük orta sehpa'yı kanepeye yaklaştırıp dediği kadar güzel bir masa kurmuştu. İkisi yan yana oturmuş Rüya'ın yaptığı taze fasulye, pirinç pilavı ve yanında salata yiyorlar dı.

Seb, hayranlıkla "Nasıl bu kadar güzel yemek yapabiliyorsun?" Sordu. Rüya, gururla gülerek "Teyzem sağolsun, ayrıca Türk kızların çoğunluğu güzel yemek yapar yani bu daha hiçbirşey."

~Wildest Dreams~ / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin