- ΑΛΕΞ ΜΗ. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΔΏΣΕΙΣ
- ΣΚΆΣΕ ΜΙΚΡΉ ΜΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΧΏΜΑ
- ΕΣΎ ΝΑ ΣΚΆΣΕΙΣ ΠΑΛΙΟΜΑΛΆΚΑ
ΑΟΥ. Ο γελοίος με χτύπησε, καλά θα μου πεις δεν είναι και κάτι καινούργιο 5 ώρες τώρα με χτυπάνε με τον Αλεξ μου να ακούει και να φωνάζει απο το τηλέφωνο. Δεν πρέπει όμως να τους ακούσει γιατί αν κάνει αυτό που του ζητάνε τότε θα τελειώσουν όλα. Ακούω την φωνή του μέσα από το τηλέφωνο και ηρεμώ κάπως.
- Άφησε την και θα κάνω ότι θες
- Μμμμ ότι θέλω;
- Ναι ότι θες. Σκότωσε με κιόλας αρκεί να την αφήσεις να φύγει και να μου υποσχεθείς ότι δεν πρόκειται να την πλησιάσεις παλι.
- Δύσκολη απόφαση έχω να πω. Βλέπεις εγώ θέλω εσένα αλλά η αγαπημένη μου κόρη θέλει να σκοτώσει και την γυναίκα σου
- Άσε την Ελπίδα έξω από αυτό και από πότε εσύ μπλέκεις την κόρη σου με τα σκατά σου;
- Από τότε που κάποιος την χρησιμοποίησε και δεν κατάλαβε τι της γινόταν .
Άντε πάλι αυτή η ιστορία. Τι θα μπορούσε να μου κάνει αυτή η ξινή ; πάω στοίχημα και κατσαρίδα να δει φοβάται.
- Πρόσεχε τι λες γιατί τα ψωμιά σου είναι λίγα με ακούς;
- Δεν είσαι σε θέση να με απειλείς Αλεξ. Μην ξεχνάς πως έχω την γυναίκα σου εδώ και μπορώ να της κάνω ότι θέλω
Τι λέει ρε; Θα ξεράσω και μόνο στην σκέψη να με ακουμπήσει
- Θα το δούμε αυτό
Μπιπ.....Μπιπ
Όπα ρε παιδιά τι παίχτηκε; Μισό γιατί παίχτηκε βλάβη. Από πότε κλείνουν οι καλοί τα τηλέφωνα; Σε ότι απαγωγή έχω δει εγώ οι κακοί τα κλείνουν πρώτοι. Ε ρε μέχρι και στις απαγωγές μοναδική είμαι. Βλέπω το πρόσωπο του άλλου να έχει ασπρίσει και να έχει σφίξει το σαγόνι του που πάει να πει πως κρατάει με δυσκολία τα νεύρα του.
- Ω μικρή νομίζω θα περάσουμε πολλές ώρες μαζί. Νομίζω πως ο άντρας σου δεν σε αγαπάει τόσο πολύ όσο νομίζεις
- Θα το δούμε αυτό
Είμαι σίγουρη ότι ο Αλεξ δεν πρόκειται να με αφήσει. Με αγαπάει και το ξέρω και είμαι σίγουρη πως αυτή την στιγμή ψάχνει ένα τρόπο για να με σώσει.
ΜΠΑΜ ΜΠΑΜ ΜΠΑΜ ΜΠΑΜ ΜΠΑΜ ΜΠΑΜ
Ακούω πυροβολισμούς και αρχίζω να ουρλιάζω με όλη την δύναμη της ψυχής μου. Φοβάμαι ότι δεν θα ζήσω για να κάνω οικογένεια με τον Αλεξ η να δω τους φίλους μου,να γελάσω , να κάνω πλάκες στην Ναταλία η να πειράζω την Ελιζ για τα γκομενικά της.
YOU ARE READING
Αγάπη ή Προξενιό?
General Fiction- Τι? Κάποιος μου κάνει πλάκα τώρα. Μαμά πες μου ότι δεν είναι αυτός που θέλετε να με παντρεψετε.. - Γιατί μικρή λίγος σου πέφτω? - Θα έλεγα τι είναι μικρό τώρα αλλά έχε χάρη - Έτσι μιλάς στον αντρουλη σου? - Δεν είσαι αντρουλης μου και δεν πρόκειτα...