Αχ τι ωραία μερα ο ήλιος λάμπει τα πουλάκια κελαϊδουν και το βλαμενο το ξυπνητήρι για ακόμα μια φορά γκαρίζει όπως και η μάνα μου. Σας συμβαίνει και εσάς αυτό έτσι? Παραδεχτείτε το δεν είναι ντροπή.
- Ελπίδααα σήκω επιτέλους κορίτσι μου θα αργήσεις στην σχολή
Οοοο ναιπ αυτό ξέχασα να το αναφέρω σήμερα είναι η πρώτη μου μέρα στην σχολή Οικονομικών της Αθήνας και γιατί πήγα εκεί? Μα φυσικά να σας απαντήσω. Γιατί χωρίς να με ρωτήσουν αποφάσισαν έτσι ξαφνικά οι γονείς μου να αναλάβω τις επιχειρήσεις του πατέρα μου. Ναι τόσο τέλειο το ξέρω.
-ΕΛΠΙΔΑΑΑΑ ΣΗΚΩΩΩΩ
Ερε Παναγία μου μανία ούτε να πω μια κουβέντα δεν μπορώ- Ναι μανούλα έρχομαι. Να σημειωθεί η ειρωνεία παρακαλώ.
Αφού μπήκα στο μπάνιο και έκανα τα απαραίτητα κατέβηκα κάτω για πρωϊνο.
- Μέρα σας
- Πες το παιδί μου ολοκλήρο δεν θα σε χρεωσουμε και τίποτα
-Νταξει βρε μαμά πως κάνεις έτσι?
- Κατερίνα άσε σε παρακαλώ το παιδί δεν έκανε και τίποτα.
- Ναι ναι όλο την κόρη σου υποστηρίζεις εσύ μην χάσεις. Εμένα εδώ μέσα πάντα την κακιά με βγάζετε λες και τα λέω για το κακο σας αλλά βέβαια εγώ...Αφού συνέχισε το παραλήρημα της γνωστής Ελληνίδας μανας εγώ κατάφερα να φάω το πρωϊνο μου με την ησυχία μου.
- Ελπίδα έτοιμη εισαι? Ο Τζακ περιμένει από έξω με το αυτοκίνητο για να σε πάει.
- Ο Τζακ θα με πάει? Γιατί να μην πάρω μέτρο?
- Παιδι μου τι λες σιγά να μην αφησω εγώ την κόρη μου να πάει με μέτρο που μπαίνει μέσα ο κάθε τυχαίοςΏρες ώρες μου έρχεται να αρχίσω να ουρλιαζω αλλά έλα μου που δεν μπορώ. Άκου τωρα εδώ πρόβλημα που έχει αυτή η γυναίκα να μην μπω στο μετρό γιατί θα είναι μέσα ο κάθε άσχετος λες και στην σχολή θα είναι όλοι της υψηλής κοινωνίας. Αχ θεέ της μερεντας κάνε κάτι. Μην αναρωτιέστε ο Θεός της μερεντας υπάρχει απλά δεν τον ξέρουμε.
- Καλά θα σας κάνω την χάρη και θα πάω με τον Τζακ αλλά αυτό θέλω να σταματήσει.
- Καλά θα δούμε. Και ναι κυρίες και κύριοι που δεν νομίζω να είστε και πολλοί όταν η μάνα μου λέει θα δούμε σημαίνει σιγά να μην το κάνω.- Τουλάχιστον μπορώ να πηγαίνω με το δικό μου αμάξι?
- Μόνη σου να κυκλοφορείς στην Αθήνα τι λες παιδί μου.
-Καλά μαμά φεύγω άργησα μπαιιΚατεβαίνω από το αμάξι και βλέπω στην είσοδο της σχολής ένα μπούγιο από φοιτητές που περιμένουν για τις πρώτες ανακοινώσεις κάπου εκεί μέσα στην λαό θάλασσα είναι και μια Ναταλία. Καλέ ξέχασα να σας πω ότι η Ναταλία είναι κολλητή μου από το γυμνάσιο ναι και όμως κατάφερα να την αντέξω 6 ολόκληρα χρόνια και εγώ απορώ μερικές στιγμές.
- Ελπίδαααααα ακουσα κάποιον να φωνάζει το υπέροχο ονοματάκι μου? Αα ναι καλέ η Νατα είναι που τρέχει κατά πάνω μου. Οπα μισό τι κάνει? Καλέ αυτή θα με ρίξει κατ ΜΠΑΜ too late
- Ρε νατα κορίτσι μου πρόσεχε λίγο ρεζίλι γίναμε
- Έλα μωρέ ποιος μας δίνει σημασία?
- Ναι καλέ κανένας μόνο 5 παρέες που γύρισαν να κοιτάξουν ποιες είναι αυτές που κάνουν σαν χαζα
- Χα ζηλεύουν
Θυμίστε μου να κάνω ταματα στην Αγία Πελαγία για να σωθεί η κολλητή μου από την μαλακινση που την κατέχει
- Ναι τεσπα δεν μου λες πάμε μια στο κυλικείο να πάρουμε κάτι να πιούμε και να μπούμε μετά στην αίθουσα?
- Of course baby
- Ναι το αγγλικό σε μάρανε τρομάρα σου- Γεια σας τι θα θέλατε? Μας ρωτάει η κυριούλα του κυλικείου. Καλέ τι γλυκούλα που είναι αυτή μοιάζει σαν ένα λουτρινο που είχα μικρή. Να δεις πως το έλεγα αααα ναι Κουλα (ναι απλά μου έκανε εντύπωση το όνομα και έβγαλα έτσι το λουτρινο πρόβλημα?)
- Εγώ θα ήθελα μια κρύα σοκολάτα είπε η Νατα
-Εσύ κορίτσι μου?
-Εγώ θα ήθελα ένα χυμό πορτοκάλι. Έτσι να το παίξουμε και υγιεινές όχι πως τρώω κάθε μέρα μισό κιλό μερεντα αλλά τεσπα-Ορίστε κορίτσια
- Ευχαριστούμε είπαμε και οι δύο με μια φωνή.Καθώς ξεκινήσαμε να πηγαίνουμε προς το αμφιθέατρο για την ενημέρωση μου ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό από την ξαδέρφη μου η οποία μου έλεγε να την πάρω τηλέφωνο για να της πω πως πέρασα την πρώτη μέρα στολή σχολή. Την ώρα όμως που πάω να απαντήσω αισθάνομαι να πέφτω πάνω σε κάτι σκληρό και να χύνεται ο χημος καθώς σηκώνω το κεφάλι μου βλέπω μπροστά μου...
ΧΕΛΛΟΥ ΓΚΑΙΖ ΧΑΟΥ ΑΡ ΓΙΟΥ. ΕΙΔΑΤΕ ΠΩΣ ΤΟ ΣΠΙΚΑΡΩ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΈΤΣΙ? ΠΡΩΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΘΑ ΒΆΛΩ ΤΑ ΚΛΆΜΑΤΑ ΧΆΧΑ ΝΟΤ. ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΣΑΣ ΆΡΕΣΕ ΘΈΛΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΣΧΌΛΙΟ.
ΣΙ ΓΙΟΥ ΠΑΓΩΤΑΚΙΑ❤️
YOU ARE READING
Αγάπη ή Προξενιό?
General Fiction- Τι? Κάποιος μου κάνει πλάκα τώρα. Μαμά πες μου ότι δεν είναι αυτός που θέλετε να με παντρεψετε.. - Γιατί μικρή λίγος σου πέφτω? - Θα έλεγα τι είναι μικρό τώρα αλλά έχε χάρη - Έτσι μιλάς στον αντρουλη σου? - Δεν είσαι αντρουλης μου και δεν πρόκειτα...