- ΣΗΚΩ ΣΗΚΩ ΣΗΚΩ ΣΗΚΩ
ΞΥΠΝΑΑΑΑΑΑΑ. ΌΛΟ ΚΟΙΜΑΣΑΙ. ΑΝΤΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ΞΥΠΝΑ- Άσε με ρε Ελπίδα λίγο ακομα
- Όχι είπα σήκω
- Αλλά πέντε λεπτά
- Αλεξ αν δεν ξυπνήσεις υπόσχομαι ότι
- Γγκγκγκγγγκ
- Μην ροχαλίζεις και σήκω όρθιος
- ΑΟΥ. Μην βαράς γυναίκα
- Αν δεν ξυπνήσεις η γυναίκα θα κάνει και άλλα πράγματα
- Μμμμ τι πράγματα?
- Θα σιγ κόψει αυτό που ονομάζεις πουλί
Χα! Όχι που δεν θα πεταγοταν μωρέ ξέρω εγω τι κάνω. Και μπράβο μου ελάτε πάμε όλες μαζί και μπράβο μου.
- Πλυσου, ντύσου με μαγιό, έλα να φας και φεύγουμε
- Που στο καλό πάμε?
- Για ψάρεμα
- Τι? Αφού εσύ δεν ξέρεις να ψαρεύεις
- Ενω εσύ ξέρεις?
- Όχι άλλα είμαι άντρας σίγουρα θα μπορούσα...
- Άντρα βαρύ και ασηκωτε για μπάνιο θα πάμε με τα παιδιά στην θάλασσα. Αντε να ετοιμαστείς τώρα.
Και τώρα θα με ρωτήσετε όλες τι έγινε ρε παιδιά σε παράλληλο σύμπαν ζείτε? Εγώ σίγουρα όχι για αυτόν δεν παίρνω υπόσχεση. Απλά να ρε παιδιά από το να σπάω τα νεύρα μου και να τον ρωτάω κάθε λίγο και λιγάκι τι έκανε και γιατί πήγε Λονδίνο και να μην μου απαντάει ας πάμε καλύτερα θάλασσα. Μην φανταστείτε τρεις μέρες τώρα αυτό που κάνει κυρίως είναι να κοιμάται. Ούτε στην δουλειά δεν πήγε να φανταστείτε. Καλά το πανεπιστήμιο δεν το σχολιάζω το έχουμε παρατήσει και οι δύο, πάλι καλά να λέμε που έχουμε κόσμο και μας δίνει τις σημειώσεις γιατί αλλιώς...
Κατεβαίνω στην κουζίνα και φτιάχνω δύο τοστ για τον Αλεξ και ένα για εμένα, αρχίζω να ετοιμάζω παράλληλα και αυτά που θα πάρουμε μαζί μας στην παραλία γιατί θα έχω να ταισω τόσους νοματεους. Παναγία μου πως ακούστηκα ετσι? Σαν να είμαι 70 με παιδιά και εγγόνια. Φτου φτου φτου είπαμε θα γίνουμε και από αυτό αλλά όχι από τώρα.
- Τι μυρίζει?
- Καλώς τον πάσα μου. Αντε βρε τα κατάφερες?
- Νυστάζω
- Από την ώρα που γεννήθηκες
- Ε??
- Τίποτα άστο είναι για τους έξυπνους
- Ει δεν είμαι χαζός
YOU ARE READING
Αγάπη ή Προξενιό?
General Fiction- Τι? Κάποιος μου κάνει πλάκα τώρα. Μαμά πες μου ότι δεν είναι αυτός που θέλετε να με παντρεψετε.. - Γιατί μικρή λίγος σου πέφτω? - Θα έλεγα τι είναι μικρό τώρα αλλά έχε χάρη - Έτσι μιλάς στον αντρουλη σου? - Δεν είσαι αντρουλης μου και δεν πρόκειτα...