1 εβδομάδα. 1 εβδομάδα έχει μείνει για το μεγάλο γεγονός όπως το λένε και στα μέσα. Ο γάμος μας έρχεται και δεν αργεί καθόλου στον δρόμο δυστυχώς. Όπου και να κοιτάξω επικρατεί ένας πανζουρλισμος. Οι μητέρες μας τρέχουν έχοντας πάθει αμοκ, εμένα με αγχώνουν και δεν ξέρω τι να κάνω, οι μπαμπάδες μας γελάνε και ο Αλεξ κάθεται στο σπίτι λέγοντας μου πως όλα θα πάνε καλά.
Ναι λες και χρειαζόμουν τον Αλεξ να μου πει πως όλα θα πάνε καλά. Πάω στοίχημα ότι θα γίνει καταστροφή. Πανικός πανικός πανικός και πανικός.
Δεν σας είπα κιόλας δύο εβδομάδες έχουν περάσει από την μάζωξη μας και για όλους τα πράγματα πάνε υπέροχα. Ο Αντρέας με την Ναταλία είναι στα μέλια, η Ελιζ με τον Μιχάλη είναι μαζί αλλά όχι επίσημα και ο Λάκης με την κοπελια του δεν μας έχουν αφήσει σε ησυχία.Και εγώ με τον Αλεξ είμαστε καλύτερα από πότε. Την Δευτέρα με έβγαλε για δείπνο, την Τρίτη μου αγόρασε λουλούδια, την Τετάρτη δεν πήγε στην δουλειά για να παμε για πικνίκ, την Πέμπτη κάτσαμε αγκαλιά και είδαμε μια ρομαντική γλυκαναλατη όπως την λέει εκείνος ταινία και την Παρασκευή? Αχ την Παρασκευή έκανε κάτι που δεν το περίμενα ποτέ. Με έβαλε να παίξω ένα παιχνίδι στο οποίο θα διάβαζα χαρτάκια και θα έφτανα στο υπνοδωμάτιο μας και όταν έφτασα μου έπαιξε ένα τραγούδι με την κιθάρα και μου τραγουδούσε.
Εγώ καθαρά συγκινημένη έπεσα πάνω του και άρχισα να τον φιλαω και την ώρα που πήγε να γίνει αυτό το κάτι παραπάνω που θέλω εδώ και καιρό χτύπησε το κουδούνι.Και να μαστε τώρα την επόμενη μέρα να θέλω να ορμησω πάνω του εκείνος να το έχει καταλάβει και να με κοροϊδεύει και τις μάνες μας να μου σπάνε τα νεύρα.
- Βρε κορίτσι μου αποφάσισε επιτέλους
- Έχει δίκιο η κυρία Κωνσταντίνα πρέπει να αποφασίσεις
- Μαμα σου είπα ότι έχω αποφασίσει αλλά σε καμία δεν αρέσει η απόφαση μου
- Εννοείται πως δεν μας αρέσει. Πως γίνεται να έχετε μονο 400 καλεσμένους?
- Έχουμε υποχρεώσεις που πρέπει να ξεπληρωσουμε
- Και πρέπει να το κάνετε στον γάμο μας?
- Βρε κοριτσάκι μου θα πρέπει να καταλάβεις πώς
- Μάνα τέλος η κουβέντα. Αυτούς τους καλεσμένους θα έχουμε
- Μα αγορι μου εγω
- Είπα τέλος. Πρέπει να καταλάβετε και οι δύο σας πως ο γάμος αυτός είναι δικός μας κανενός άλλου και θα γίνε αυτό που θέλουμε εμείς. Κατανοητό?
YOU ARE READING
Αγάπη ή Προξενιό?
General Fiction- Τι? Κάποιος μου κάνει πλάκα τώρα. Μαμά πες μου ότι δεν είναι αυτός που θέλετε να με παντρεψετε.. - Γιατί μικρή λίγος σου πέφτω? - Θα έλεγα τι είναι μικρό τώρα αλλά έχε χάρη - Έτσι μιλάς στον αντρουλη σου? - Δεν είσαι αντρουλης μου και δεν πρόκειτα...