-Ναι ρε Νατα σου λέω άστα χαμός έγινε εδώ πέρα. Όλη μέρα τρέχουν πάνω κάτω και αγχώνονται για το αν θα προλάβουν έλεος δηλαδή ένα τραπέζι ετοιμάζουμε.
Αυτή τη στιγμή κάθομαι στο δωμάτιο μου και μιλάω με την κολλητή μου στο τηλέφωνο για το σημερινό τραπέζι με τα αγαπημένα μου πεθερικά. Ποια αγαπημένα καλέ? Δεν τα έχεις γνωρίσει καν. Ωωω σκάσε και εσύ κάποια στιγμή θα τα γνωρίσω.
Λοιπόν τι έλεγα? Ααα ναι είπα λοιπόν στην Νατα τι έγινε και μαντέψτε ποια ηταν η αντίδραση της?
Όχι πείτε μου ποια ήταν γιατί ούτε εγώ δεν το πίστευα. Γυρνάει και λέει αχ τι ωραία να γίνω κουμπάρα? Δηλαδή αυτή η κοπέλα μπορει να με στείλει. Αντί να καθησει και να μου συμπαρασταθει σε αυτή την δύσκολη στιγμή κάθεται και ονειρεύεται κουμπαριλικια.-Ελπίδααα με ακούς η με γράφεις?
-Εεεε ναι συγγνώμη κόλλησα. Τι έλεγες?
-Λέω μόλις έρθουν θέλω κατευθείαν μήνυμα. Να ξέρω βρε παιδί μου που δίνω την κολλητή μου.
-Μην μου αγχώνεσαι ματια μου εσύ κατευθείαν μήνυμα θα σου στείλω.
-Αχ τι ωραίααα
Ρίχνω δέκα μουτζες στον εαυτό μου για την χαζομάρα της κολλητή μου και συνεχίζω να σκέφτομαι την σημερινή ημέρα.
-Ελπίδα έλα κάτω σε παρακαλώ πολύ που θέλω να σου πω κάτι.
-Ωχ Νατα κλείνω φωνάζει ο στρατηγός
-Χαχαχα ο μπαμπάς σου?
-Όχι καλέ η μαμά μου
-Χαχαχα μαρεσε. Τεσπα καλή επιτυχία αγάπη τα λέμε μετά
-Ευχαριστώ μπαιι
Καθώς κατεβαίνω την σκάλα βλέπω την μητέρα μου να τρέχει από εδώ και από εκεί με μια κολόνια στο χέρι.
Καλά τι κάνει? Γιατί μας ψεκάζει?-Μαμα μου τι στο καλό κάνεις εκεί πέρα?
-Τι κάνω παιδί μου?
-Ψεκαζεις με μια κολόνια όλο το σαλόνι αυτό κανεις
-Αυτό λες? Αντε καλέ να έριξα δύο ψεκασιες έτσι για να εχει ωραια μυρωδιά.
-Μήπως το παράκανες λιγάκι?
-Τι γιατί? Ωχ μυρίζει πολύ? Αμάν τα παράθυρα γρήγορα να ανοίξω τα παράθυρα
-Καλέ ηρέμισε πως κάνεις έτσι? Μέχρι να έρθουν θα έχει φύγει η πολύ μυρωδιά.
-Αχ το ελπίζω. Για μισό λεπτό νεαρά μου γιατί είσαι ακόμα με το τζιν και την μπλούζα?
YOU ARE READING
Αγάπη ή Προξενιό?
General Fiction- Τι? Κάποιος μου κάνει πλάκα τώρα. Μαμά πες μου ότι δεν είναι αυτός που θέλετε να με παντρεψετε.. - Γιατί μικρή λίγος σου πέφτω? - Θα έλεγα τι είναι μικρό τώρα αλλά έχε χάρη - Έτσι μιλάς στον αντρουλη σου? - Δεν είσαι αντρουλης μου και δεν πρόκειτα...