Ξύπνησα απότομα μετά από έναν εφιάλτη που είδα και έψαχνα μανιωδώς να δω αν τελικά υπήρχε φιδι στο κρεβάτι μου. Αστον έξω από εδώ γάμωτο πάλι έπεσα στην παγίδα.
Ναι το παθαίνω συνέχεια νομίζω πως υπάρχουν φίδια στο κρεβάτι μου αλλά μάλλον υπάρχουν στην ζωή μου.Ο άλλος ο μαλακάς που πήγε άραγε? Γυρίζω να κοιτάξω την ώρα και βλέπω πως ήταν 9 το πρωί. Τι σκατά πόσο κοιμήθηκα? Πετάω τα παπλώματα και αρχίζω να κατεβαίνω και βλέπω μπροστά μου το πιο γελοίο θέαμα εβερ. Τον Αλεξ να καθαρίζει κρεμμύδια και να κλαιει.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ θέλω φωτογραφία τώρα. Ένα κινητό ρε παιδιαααα χανετε.
- Εμ τι κάνεις εκεί?
- Ξύπνησες?
- Όχι βλέπεις φάντασμα. Ναι ξύπνησα μέχρι τι ώρα θα κοιμόμουν?
- Εμ σου έφτιαχνα πρωινό και θα σου το έφερνα στο κρεβάτι
- Γιατί ανάπηρη είμαι?
Όχι κύριε Αλεξ μετά από αυτό που έκανες θα σου ψήσω το ψάρι στα χείλη.
- Όχι ρε μωρό μου δεν είπα αυτό απλα
- Δεν είμαι το μωρό σου αρχικά. Μωρό σου μπορείς να πεις την αγαπημένη Τζούλια
- Ρε Ελπίδα αφού σου εξήγησα
- Ναι Αλεξ και σε πίστεψα και δέχτηκα τις δικαιολογίες σου απλά θα χρειαστώ λίγο καιρό μέχρι να σε ξανά εμπιστευτώ
- Μάλιστα να φεύγω εγώ τοτε
- Ναι να φεύγεις
Αφήνει την ποδιά (ναι φορούσε και ποδιά) παίρνει τον χαρτοφύλακα του και κοπανάει την πόρτα με δύναμη. Σιγά αγόρι μου θα μου την γκρεμίσεις και μετά αντε να αγοράζω άλλη.
Πηγαίνω και τηλεφωνώ στα κορίτσια και μου λένε όλες πως θα είναι στο σπίτι σε μισή ωρίτσα. Τέλεια άρα έχω χρόνο να μαγειρέψω. Καλέ όχι για εκείνον για εμένα και τα κορίτσια αυτόν θα τον αφήσω χωρίς φάει μέχρι να λυσσάξει από την πείνα και να μου ζητάει γονατιστός συγγνώμη.
Πάει ο άνθρωπος θα τον ξεκάνεις
Αχ σκάσε και εσύ καιρό είχες να εμφανιστείς
Βρε τι μας λες
Αν δεν σκάσεις θα σε φημωσω
Οχου καλά καλά απλά να θυμάσαι πως εσύ θα φταις αν γίνει κάτι
Μωρέ δεν μας χεζεις
ΕυχαρίστωςΑκουω το κουδούνι να χτυπάει και σηκώνομαι να ανοίξω. Πηγαίνω στην πόρτα και με το που γυρνάω το χερούλι βλέπω τέσσερα κεφάλια να ξεπροβαλουν και τέσσερα σώματα να πέφτουν πάνω μου και να με ρίχνουν κάτω.
YOU ARE READING
Αγάπη ή Προξενιό?
General Fiction- Τι? Κάποιος μου κάνει πλάκα τώρα. Μαμά πες μου ότι δεν είναι αυτός που θέλετε να με παντρεψετε.. - Γιατί μικρή λίγος σου πέφτω? - Θα έλεγα τι είναι μικρό τώρα αλλά έχε χάρη - Έτσι μιλάς στον αντρουλη σου? - Δεν είσαι αντρουλης μου και δεν πρόκειτα...