5° I am not your wife

1.3K 51 8
                                    

Όχι δεν γίνεται να μου συμβαίνει εμένα αυτό είναι πέρα από κάθε φαντασία. Ναι καλά καταλάβατε εδώ και μισή ώρα καθόμαστε στο τραπέζι και τρώμε με εμένα και τον άλλον τον βλακα να ρίχνουμε ματιές μίσους ο ένας στον άλλο.
Αφού όλοι κατάλαβαν ότι γνωριζόμαστε και χάρηκαν κιόλας γιατί λένε ότι είναι πολύ πιο εύκολο για αυτούς μας έβαλαν να συστηθούμε. Ναι μην χάσουν και αυτοί. Τον κύριο να πω ότι τον λένε Αλεξ από το Αλέξανδρος εννοείτε. Το καμάρι μου ήθελε και παρατσούκλι βλέπεις δεν του άρεσε ολόκληρο.

- Και για πες μας Αλέξανδρε πως και δήλωσες την σχολή οικονομικών?

Άρε πατέρα με τις ερωτήσεις σου αμέσως να μάθεις και εσύ. Τώρα που το λέμε πάντως η κυρά Κατερίνα δεν έχει μιλήσει καθόλου. Μήπως να ανυσηχω για την μητέρα μου?

-Με ενδιέφερε να ασχοληθώ με τα οικονομικά διότι θέλω να γνωρίζω όταν αναλάβω την επιχείρηση του πατέρα μου τα πάντα γύρω από αυτή.

-Και πολύ καλά κάνεις αγόρι μου και όταν με το καλό γίνει και ο γάμος σας μιας και θα είσαι πιο έμπειρος θα βοηθησεις και την Ελπιδα.

-Εεε μπαμπά ας ηρεμισουμε λιγο

-Γιατί Ελπίδα ψέματα λέω? Αφού θα γίνει και αυτό

-Ναι θα γίνει αλλά ας φάμε πρώτα δεν χρειάζεται να συζηταμε μόνο για αυτό

Τον λόγο τον πήρε η μαμά του Αλεξ μιας και κατάλαβε ότι βρισκόμουν σε δύσκολη θέση

- Κατερίνα εάν το θέλει και η Ελπίδα θα ήθελα να σας βοηθήσω στις ετοιμασίες

-Εννοείτε Κωνσταντίνα μου και από ότι καταλαβαίνω με το τρέξιμο που θα έχει η Ελπίδα στην σχολή εμείς θα τα κάνουμε όλα

-Σε αυτό θα συμφωνήσω είπα εγώ

Πάλι καλά που υπάρχει και αυτή η Αγία γυναίκα να με βοηθήσει γιατί η δικιά μου η μάνα δεν το πολύ έχει με το όλο θέμα. Νομίζει πως τρελενομαι να παντρευτώ.

Όταν φάγαμε σηκωθήκαμε από το τραπέζι και πήγαμε προς το σαλόνι. Οι γονείς μιλούσαν μεταξύ τους σαν να ήταν φίλοι από τα παλιά εμεις πάλι δεν είχαμε βγάλει μιλια.

-Ελπίδα γιατί δεν πας να δείξεις στον Αλεξ το υπόλοιπο σπίτι?

-Εεεε τι? Συγγνώμη αφερεθηκα

-Η μητέρα σου είπε να μου δείξεις το υπόλοιπο σπίτι Ελπίδα μου

Γυρνάω το κεφάλι μου απότομα και τον πιάνω που με κοιτάει με ένα πονηρό βλέμμα. Να αρχίζω να τρομάζω? Καλέ αυτός θα θέλει να με βιάσει.
Ναι πες μας εσύ πως δεν θέλεις
Σκασε Πεπιτα
Μωρέ εγώ να σκάσω αλλά την αλήθεια λεω

Αγάπη ή Προξενιό? Where stories live. Discover now