29° I Want You

1K 45 7
                                    

Αρχίζει να χαϊδεύει την πλάτη μου και κατεβάζει τα χέρια του στο φερμουάρ του φορέματος μου. Το κατεβάζει με αργές κινήσεις και κάνω και εγώ την κίνηση και του βγάζω το πουκάμισο. Γάμω τον θέλω. Δεν αντέχω άλλο πραγματικά.

- Μωρό μου

- Αααα..Αλεξξ

Με φιλάει στο λαιμό και τοποθετεί τα χέρια του στον πισινό μου και με ρίχνει στο κρεβάτι καθως ανεβαίνει από πάνω μου. Συνεχίζει να με φιλάει και με έχει ανάψει όσο ποτέ άλλοτε είμαι σίγουρη πως αύριο θα έχω μια τεράστια πιπιλια αλλά ποσώς με ενδιαφέρει. Έχω μείνει με τα εσώρουχα και εκείνος φοράει ακόμα το παντελόνι του.

- Πολλά φοράς και δεν μου αρέσει

- Θες να μου τα βγάλεις μωρό μου?

Πιάνω κατευθείαν την ζώνη και την λύνω και αμέσως μετά τραβάω το παντελόνι του και το πετάω στο πάτωμα μαζί με τα άλλα ρούχα. Ανοίγει τα πόδια μου και μπαίνει ανάμεσα τους, τα χέρια του με χαϊδεύουν παντού και πραγματικά με έχει τρελάνει.

- Αλεξ δεν μπορώ αλλο

- Τι θέλεις?

- Θέλω μμμ θέλω

- Πες το αγάπη μου θέλω να σε ακούσω να το λες

- Σε θέλω τώρα

Βγάζει τα εσώρουχα μου και εγώ πιάνω το μποξερακι του και το τραβάω. Χριστέ μου τι είναι αυτό? Αρχικά είναι φυσιολογικό και πως θα χωρέσει αυτό μέσα μου? Για όνομα του Θεού είμαι παρθένααααα

- Αλεξ εγώ δεν

- Σσςςς μην πεις τίποτα ξέρω..

Μπαίνει σιγά σιγά μέσα μου φιλωντας με και προσέχοντας μην με πονέσει. Αρχίζω να νιώθω ένα τσούξιμο στην κοιλιά μου και εκείνος σταματάει αμέσως για να τον συνηθίσω. Αρχίζει να κουνιέται πάλι με αργές κινήσεις και μπαίνει πλέον όλος μέσα μου. Μετά από κάποιες ωθήσεις η δυσάρεστη αίσθηση φεύγει και στην θέση της εμφανίζεται μια απερίγραπτη και μοναδική αίσθηση.

- Αλεξ πιο γρήγορα

- Στις διαταγές σας κυρία μου

Οι ωθήσεις του γίνονται βαθιές και απότομες, τυλίγω τα πόδια μου γύρω από την μέση του και τον φέρνω όσο πιο κοντά μου μπορώ κάνοντάς τον να αναστενάξει. Είναι ο πιο όμορφος ήχος που έχω ακούσει ποτέ στην ζωή μου. Μετά από λίγη ώρα και αφού αισθάνομαι τα πόδια μου να τρέμουν είμαι έτοιμη.

- Αλεξ θα..

- Μαζί μωρό μου μαζι

Κάνει μια τελευταία ώθηση η οποία ακουμπάει μέχρι και την καρδιά μου και τελειώνουμε και οι δύο. Πέφτει επάνω μου και λαχανιασμενοι και οι δύο δεν μιλάμε για κάποια ώρα. Σηκώνει το κεφάλι του με κοιτάει και πιάνει τα μάγουλα μου και με φιλάει και μου ψιθυριζεί κάτι το οποίο έλιωνα για να ακούσω

Αγάπη ή Προξενιό? Where stories live. Discover now